Gjest Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Hvordan går det med kakebakingen? Siden sist jeg snakket meddeg har jeg laget ca 450 smultringer og 200 krumkaker 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Hvordan går det med røykekutten? Slutta helt? Ja, sluttet helt. Jeg brukte nikotin tyggis i 4-5(?) uker etterpå tror jeg, trappet egentlig aldri ned bevisst på det, det gikk mer av seg selv. I begynnelsen tygde jeg konstant. Jeg har veldig lyst på en sigarett til cappuccinoen min på morgenen, men nå har det fine (sørgelige) skjedd at sigaretter ikke smaker godt lenger. Det smaker forferdelig (sukk). Dessuten stinker det. Det jeg gjør når jeg føler en intens trang til en sigarett, hvilket er sjelden i disse dager, er å ta en nikotintyggis. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Hvordan går det med kakebakingen? Siden sist jeg snakket meddeg har jeg laget ca 450 smultringer og 200 krumkaker Oi, du står jammen i Jeg har laget berlinerkranser, brune pinner, serinakaker og pleskner...men pleskner smakte jo ingenting 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Ja, sluttet helt. Jeg brukte nikotin tyggis i 4-5(?) uker etterpå tror jeg, trappet egentlig aldri ned bevisst på det, det gikk mer av seg selv. I begynnelsen tygde jeg konstant. Jeg har veldig lyst på en sigarett til cappuccinoen min på morgenen, men nå har det fine (sørgelige) skjedd at sigaretter ikke smaker godt lenger. Det smaker forferdelig (sukk). Dessuten stinker det. Det jeg gjør når jeg føler en intens trang til en sigarett, hvilket er sjelden i disse dager, er å ta en nikotintyggis. Respekt til deg, så bra du er kvitt den dritten For det er jo egentlig noe dritt, og folk som røyker stinker nok. Jeg er en av dem, har lyst å slutte da....får se til neste år. Klarer visst ikke å gå over til L.røyk. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Respekt til deg, så bra du er kvitt den dritten For det er jo egentlig noe dritt, og folk som røyker stinker nok. Jeg er en av dem, har lyst å slutte da....får se til neste år. Klarer visst ikke å gå over til L.røyk. Jeg var også kjempe tvilende, hadde ikke lyst i det hele tatt. Men iblant må man ta noen kjedelige valg for å få det litt bedre. Dessuten, sparer man penger på det! Nå må jeg bare finne en ny uvane å erstatte sigarettene med ;-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Jeg var også kjempe tvilende, hadde ikke lyst i det hele tatt. Men iblant må man ta noen kjedelige valg for å få det litt bedre. Dessuten, sparer man penger på det! Nå må jeg bare finne en ny uvane å erstatte sigarettene med ;-) Bra du klarte det, det er jo gift . Jeg kjederøyker utrolig masse, må finne noe annet å fylle tiden med tenker jeg. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Oi, du står jammen i Jeg har laget berlinerkranser, brune pinner, serinakaker og pleskner...men pleskner smakte jo ingenting Du er jo råflink :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Jeg var også kjempe tvilende, hadde ikke lyst i det hele tatt. Men iblant må man ta noen kjedelige valg for å få det litt bedre. Dessuten, sparer man penger på det! Nå må jeg bare finne en ny uvane å erstatte sigarettene med ;-) Så flink du er! Gratulerer )) 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Så flink du er! Gratulerer )) Må være flink rett før jul vet du, det lønner seg ;-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Bra du klarte det, det er jo gift . Jeg kjederøyker utrolig masse, må finne noe annet å fylle tiden med tenker jeg. Håndarbeid stjernestøv. Du kan bli en reser på hekling ;-) 0 Siter
Gjest Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Må være flink rett før jul vet du, det lønner seg ;-) Helt klart 0 Siter
Gjest Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Håndarbeid stjernestøv. Du kan bli en reser på hekling ;-) Da kan du lære oss begge to å hekle, mye koseligere når en er fler Lager du lykter og slike ting også kanskje? 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Da kan du lære oss begge to å hekle, mye koseligere når en er fler Lager du lykter og slike ting også kanskje? Jeg hekler ikke, eier ikke tålmodighet, men stjernestøv ser jeg for meg som en liten kunstnerisk og kreativ sjel, hun tror jeg ville fått det til :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Du er jo råflink :-) Hehe, takk likeså 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Håndarbeid stjernestøv. Du kan bli en reser på hekling ;-) Hadde jeg bare fått det til, prøvde en gang når jeg var innlagt men klarte det ikke Men gav opp lett 0 Siter
frosken Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Ja, sluttet helt. Jeg brukte nikotin tyggis i 4-5(?) uker etterpå tror jeg, trappet egentlig aldri ned bevisst på det, det gikk mer av seg selv. I begynnelsen tygde jeg konstant. Jeg har veldig lyst på en sigarett til cappuccinoen min på morgenen, men nå har det fine (sørgelige) skjedd at sigaretter ikke smaker godt lenger. Det smaker forferdelig (sukk). Dessuten stinker det. Det jeg gjør når jeg føler en intens trang til en sigarett, hvilket er sjelden i disse dager, er å ta en nikotintyggis. Nå ble jeg imponert! Nesten så jeg vurderer å bake litt kransekake til deg allikevel ;-) 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Jeg skjønner ikke hva dere skal med alle disse hundrevis av kaker jeg... blir det spist? 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Jeg skjønner ikke hva dere skal med alle disse hundrevis av kaker jeg... blir det spist? Av småfuglene? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Av småfuglene? Hehehe, ja, de får seg litt. Men så kommer skjæreflokken og raker fatet. Endret 3. desember 2013 av Captain Cheeseheart 0 Siter
frosken Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Jeg skjønner ikke hva dere skal med alle disse hundrevis av kaker jeg... blir det spist? Jeg sørger for å gi bort alt jeg baker; det er mitt bidrag til oppfetingen av befolkningen;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.