Gå til innhold

Tips til julekaker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

19

• Captain Cheeseheart

11

• XbellaX

9

• Lillemus

7

Hvordan går det med røykekutten? Slutta helt?

Ja, sluttet helt. Jeg brukte nikotin tyggis i 4-5(?)  uker etterpå tror jeg, trappet egentlig aldri ned bevisst på det, det gikk mer av seg selv. I begynnelsen tygde jeg konstant. Jeg har veldig lyst på en sigarett til cappuccinoen min på morgenen, men nå har det fine (sørgelige) skjedd at sigaretter ikke smaker godt lenger. Det smaker forferdelig (sukk). Dessuten stinker det. Det jeg gjør når jeg føler en intens trang til en sigarett, hvilket er sjelden i disse dager, er å ta en nikotintyggis. 

Hvordan går det med kakebakingen? Siden sist jeg snakket meddeg har jeg laget ca 450 smultringer og 200 krumkaker :)

Oi, du står jammen i :)

Jeg har laget berlinerkranser, brune pinner, serinakaker og pleskner...men pleskner smakte jo ingenting :o

Ja, sluttet helt. Jeg brukte nikotin tyggis i 4-5(?)  uker etterpå tror jeg, trappet egentlig aldri ned bevisst på det, det gikk mer av seg selv. I begynnelsen tygde jeg konstant. Jeg har veldig lyst på en sigarett til cappuccinoen min på morgenen, men nå har det fine (sørgelige) skjedd at sigaretter ikke smaker godt lenger. Det smaker forferdelig (sukk). Dessuten stinker det. Det jeg gjør når jeg føler en intens trang til en sigarett, hvilket er sjelden i disse dager, er å ta en nikotintyggis. 

Respekt til deg, så bra du er kvitt den dritten :) For det er jo egentlig noe dritt, og folk som røyker stinker nok. Jeg er en av dem, har lyst å slutte da....får se til neste år. Klarer visst ikke å gå over til L.røyk.

Respekt til deg, så bra du er kvitt den dritten :) For det er jo egentlig noe dritt, og folk som røyker stinker nok. Jeg er en av dem, har lyst å slutte da....får se til neste år. Klarer visst ikke å gå over til L.røyk.

Jeg var også kjempe tvilende, hadde ikke lyst i det hele tatt. Men iblant må man ta noen kjedelige valg for å få det litt bedre. Dessuten, sparer man penger på det! Nå må jeg bare finne en ny uvane å erstatte sigarettene med ;-) 

Jeg var også kjempe tvilende, hadde ikke lyst i det hele tatt. Men iblant må man ta noen kjedelige valg for å få det litt bedre. Dessuten, sparer man penger på det! Nå må jeg bare finne en ny uvane å erstatte sigarettene med ;-) 

Bra du klarte det, det er jo gift :) . Jeg kjederøyker utrolig masse, må finne noe annet å fylle tiden med tenker jeg.

Annonse

Så flink du er! Gratulerer :)))

Da kan du lære oss begge to å hekle, mye koseligere når en er fler :)

Lager du lykter og slike ting også kanskje?

Jeg hekler ikke, eier ikke tålmodighet, men stjernestøv ser jeg for meg som en liten kunstnerisk og kreativ sjel, hun tror jeg ville fått det til :-)

Annonse

Nå ble jeg imponert! Nesten så jeg vurderer å bake litt kransekake til deg allikevel ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...