ruske Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Har i ett år hatt underlivssmerter fra og til. Det starta med at jeg fikk klamydia, ble behandla for det og tok prøve så det var sikkert jeg var frisk. Etter en stund fikk jeg mere smerter i underlivet og fikk påvist bakteriell vaginose. Har hatt dette et par ganger siste år. Har også hatt urinvegsinfeksjon og sopp. Men siste mnd har jeg hatt mye smerter i undelivet og vondt når jeg tisser. Det slår ikke ut uvi. Jeg har vært hos gynekolog og tatt prøver og innvendig ultralyd uten at det ble funnet noe. Det er vondt i underlivet og stråler ut i bena. Har ikke kjæreste og det et like greit orker ikke og ha sex. Kan ha perioder da jeg er bra, men så kommer det igjen. Kan ikke onanere får da kommer det tilbake. Trur ikke det er vestibutt, da det bare er litt vondt i selve skjeden. Jeg må ofte opp på do om natta og våkner med trykk på blære. Må ofte ta smertestillende når jeg skal sove. Et lei av å ha det sånn. Noen som har peiling på hva det kan være. Eller evt en god lege/gynekolog jeg kan dra til.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395689-underlivssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.