AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har blitt sammen med en mann som er 43 år. Jeg er 30. Vi har det så fint sammen og jeg er veldig forelsket, men noe skal det jo alltid være.. Han er altfor glad i festing. I sommer skal han på en ukes guttetur der jeg VET at festing/drikking er hovedmålet. Han legger heller ikke skjul på at de drikker seg dritings. I vinter skal de en helg på fjellet og drikke seg dritings. Jeg liker det IKKE. Jeg synes det skal være love med en fest alene og jente/gutteturer, men ikke på denne måten. Jeg stoler på han, men med så mye alkohol inni bildet så er det faktisk ikke godt å si...han sier at hvis jeg er redd for utroskap så kan han like godt være utro hjemme, jeg er ikke enig at det blir helt sammenlignbart. Han sier at på gutteturer kan de drikke seg dritings for da er det ingen damer å ta hensyn til. Det knyter seg i magen, vi tenker tydeligvis helt forskjellig på dette området. Hvordan hadde dere taklet det? hadde dere taklet det? Vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg orker å ha det slik :-( Anonymous poster hash: 1d83c...435 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg er så tørrpinn og kjedelig at jeg overhodet ikke fatter poenget med å drikke seg fra sans og samling. Hvordan jeg hadde reagert om kjæresten hadde sagt han skulle på guttetur hvor formålet var å drikke seg dritings hadde jeg seriøst begynt å lure på om han hadde retardert 25 år i løpet av natta. Etter min mening er det slikt man driver med i 16-25-årsalderen. Jeg hadde neppe orket mange slike episoder før jeg hadde latt ham bli singel igjen, men det er meg da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3511572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg ser ikke problemet om det er 1 uke om sommeren og 1 helg om vinteren, kos deg hadde jeg sagt :-) Spørsmålet er hverdagene og hva han gjør de resterende helgene. Om fest og alkohol er gjengangeren i 80- 90 % av helgene hadde jeg ikke giddet. Anonymous poster hash: 417f1...672 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3511576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har blitt sammen med en mann som er 43 år. Jeg er 30. Vi har det så fint sammen og jeg er veldig forelsket, men noe skal det jo alltid være.. Han er altfor glad i festing. I sommer skal han på en ukes guttetur der jeg VET at festing/drikking er hovedmålet. Han legger heller ikke skjul på at de drikker seg dritings. I vinter skal de en helg på fjellet og drikke seg dritings. Jeg liker det IKKE. Jeg synes det skal være love med en fest alene og jente/gutteturer, men ikke på denne måten. Jeg stoler på han, men med så mye alkohol inni bildet så er det faktisk ikke godt å si...han sier at hvis jeg er redd for utroskap så kan han like godt være utro hjemme, jeg er ikke enig at det blir helt sammenlignbart. Han sier at på gutteturer kan de drikke seg dritings for da er det ingen damer å ta hensyn til. Det knyter seg i magen, vi tenker tydeligvis helt forskjellig på dette området. Hvordan hadde dere taklet det? hadde dere taklet det? Vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg orker å ha det slik :-( Anonymous poster hash: 1d83c...435 En 43-åring som syntes det er festelig å drikke seg dritings er neppe som å samle på. Anonymous poster hash: b05f8...a10 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3511582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har blitt sammen med en mann som er 43 år. Jeg er 30. Vi har det så fint sammen og jeg er veldig forelsket, men noe skal det jo alltid være.. Han er altfor glad i festing. I sommer skal han på en ukes guttetur der jeg VET at festing/drikking er hovedmålet. Han legger heller ikke skjul på at de drikker seg dritings. I vinter skal de en helg på fjellet og drikke seg dritings. Jeg liker det IKKE. Jeg synes det skal være love med en fest alene og jente/gutteturer, men ikke på denne måten. Jeg stoler på han, men med så mye alkohol inni bildet så er det faktisk ikke godt å si...han sier at hvis jeg er redd for utroskap så kan han like godt være utro hjemme, jeg er ikke enig at det blir helt sammenlignbart. Han sier at på gutteturer kan de drikke seg dritings for da er det ingen damer å ta hensyn til. Det knyter seg i magen, vi tenker tydeligvis helt forskjellig på dette området. Hvordan hadde dere taklet det? hadde dere taklet det? Vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg orker å ha det slik :-( Anonymous poster hash: 1d83c...435 Jeg hadde ikke orket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3513144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har blitt sammen med en mann som er 43 år. Jeg er 30. Vi har det så fint sammen og jeg er veldig forelsket, men noe skal det jo alltid være.. Han er altfor glad i festing. I sommer skal han på en ukes guttetur der jeg VET at festing/drikking er hovedmålet. Han legger heller ikke skjul på at de drikker seg dritings. I vinter skal de en helg på fjellet og drikke seg dritings. Jeg liker det IKKE. Jeg synes det skal være love med en fest alene og jente/gutteturer, men ikke på denne måten. Jeg stoler på han, men med så mye alkohol inni bildet så er det faktisk ikke godt å si...han sier at hvis jeg er redd for utroskap så kan han like godt være utro hjemme, jeg er ikke enig at det blir helt sammenlignbart. Han sier at på gutteturer kan de drikke seg dritings for da er det ingen damer å ta hensyn til. Det knyter seg i magen, vi tenker tydeligvis helt forskjellig på dette området. Hvordan hadde dere taklet det? hadde dere taklet det? Vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg orker å ha det slik :-( Anonymous poster hash: 1d83c...435 Jeg hadde ikke orket å vært sammen med en sånn partner. For mye drikking har jeg ikke sansen for, selv drikker jeg så og si ikke, men har ikke noe i mot at min partner drikker litt og er med på en fest, men noe sånt som dette hadde ikke vært aktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3513147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ladytron Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er for gammel for å være sammen med noen som drikker så mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3513177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.