Gå til innhold

Her skal det drikkes..

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt sammen med en mann som er 43 år. Jeg er 30. Vi har det så fint sammen og jeg er veldig forelsket, men noe skal det jo alltid være.. Han er altfor glad i festing. I sommer skal han på en ukes guttetur der jeg VET at festing/drikking er hovedmålet. Han legger heller ikke skjul på at de drikker seg dritings. I vinter skal de en helg på fjellet og drikke seg dritings. Jeg liker det IKKE. Jeg synes det skal være love med en fest alene og jente/gutteturer, men ikke på denne måten.

Jeg stoler på han, men med så mye alkohol inni bildet så er det faktisk ikke godt å si...han sier at hvis jeg er redd for utroskap så kan han like godt være utro hjemme, jeg er ikke enig at det blir helt sammenlignbart.

Han sier at på gutteturer kan de drikke seg dritings for da er det ingen damer å ta hensyn til. Det knyter seg i magen, vi tenker tydeligvis helt forskjellig på dette området. Hvordan hadde dere taklet det? hadde dere taklet det? Vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg orker å ha det slik  :-(

Anonymous poster hash: 1d83c...435
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så tørrpinn og kjedelig at jeg overhodet ikke fatter poenget med å drikke seg fra sans og samling. Hvordan jeg hadde reagert om kjæresten hadde sagt han skulle på guttetur hvor formålet var å drikke seg dritings hadde jeg seriøst begynt å lure på om han hadde retardert 25 år i løpet av natta.

Etter min mening er det slikt man driver med i 16-25-årsalderen. Jeg hadde neppe orket mange slike episoder før jeg hadde latt ham bli singel igjen, men det er meg da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3511572
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet om det er 1 uke om sommeren og 1 helg om vinteren, kos deg hadde jeg sagt :-)

Spørsmålet er hverdagene og hva han gjør de resterende helgene. Om fest og alkohol er gjengangeren i 80- 90 % av helgene hadde jeg ikke giddet.

Anonymous poster hash: 417f1...672
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3511576
Del på andre sider

Jeg har blitt sammen med en mann som er 43 år. Jeg er 30. Vi har det så fint sammen og jeg er veldig forelsket, men noe skal det jo alltid være.. Han er altfor glad i festing. I sommer skal han på en ukes guttetur der jeg VET at festing/drikking er hovedmålet. Han legger heller ikke skjul på at de drikker seg dritings. I vinter skal de en helg på fjellet og drikke seg dritings. Jeg liker det IKKE. Jeg synes det skal være love med en fest alene og jente/gutteturer, men ikke på denne måten.

Jeg stoler på han, men med så mye alkohol inni bildet så er det faktisk ikke godt å si...han sier at hvis jeg er redd for utroskap så kan han like godt være utro hjemme, jeg er ikke enig at det blir helt sammenlignbart.

Han sier at på gutteturer kan de drikke seg dritings for da er det ingen damer å ta hensyn til. Det knyter seg i magen, vi tenker tydeligvis helt forskjellig på dette området. Hvordan hadde dere taklet det? hadde dere taklet det? Vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg orker å ha det slik  :-(

En 43-åring som syntes det er festelig å drikke seg dritings er neppe som å samle på.

Anonymous poster hash: b05f8...a10

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3511582
Del på andre sider

Jeg har blitt sammen med en mann som er 43 år. Jeg er 30. Vi har det så fint sammen og jeg er veldig forelsket, men noe skal det jo alltid være.. Han er altfor glad i festing. I sommer skal han på en ukes guttetur der jeg VET at festing/drikking er hovedmålet. Han legger heller ikke skjul på at de drikker seg dritings. I vinter skal de en helg på fjellet og drikke seg dritings. Jeg liker det IKKE. Jeg synes det skal være love med en fest alene og jente/gutteturer, men ikke på denne måten. Jeg stoler på han, men med så mye alkohol inni bildet så er det faktisk ikke godt å si...han sier at hvis jeg er redd for utroskap så kan han like godt være utro hjemme, jeg er ikke enig at det blir helt sammenlignbart. Han sier at på gutteturer kan de drikke seg dritings for da er det ingen damer å ta hensyn til. Det knyter seg i magen, vi tenker tydeligvis helt forskjellig på dette området. Hvordan hadde dere taklet det? hadde dere taklet det? Vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg orker å ha det slik  :-( Anonymous poster hash: 1d83c...435

Jeg hadde ikke orket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3513144
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket å vært sammen med en sånn partner. For mye drikking har jeg ikke sansen for, selv drikker jeg så og si ikke, men har ikke noe i mot at min partner drikker litt og er med på en fest, men noe sånt som dette hadde ikke vært aktuelt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395695-her-skal-det-drikkes/#findComment-3513147
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...