Gå til innhold

Hvilken telefon til 15 -åringen

Anbefalte innlegg

Juniors mobiltelefon synger på siste verset nå, derfor tenkte jeg at han skulle få ny telefon til jul. Høyest på ønskelista står Samsung Galxy S4, til nød Galaxy S3. S4 synes jeg er litt for dyr selv uten abonnement. Hvordan er Sonys nyste modeller i pris og kvalitet i forhold, og hvordan er Nokia?

Vi må nok også bytte abonnement da det han har i dag ikke inneholder mer databruk en 50 MB og det holder ikke for en som er så spill- og data oppslukt som han.

Lønner det seg å kjøpe telefon og abonnement hver for seg eller samlet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395701-hvilken-telefon-til-15-%C3%A5ringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan anbefale Djuice Komplett M, kr 199 pr mnd for fri tale, sms og mms og 1 GB datatrafikk. Som regel lønner det seg å kjøpe mobil og abonnement separat! Om pris er viktig kan jeg faktisk anbefale Huawei Ascend P6 som er helt på høyde med flere av dagens andre smarttelefoner, men mye rimeligere. Den er pen også, slank og med rene linjer.

Anonymous poster hash: e7d1e...542

Jeg hadde forsøkt å oppfylle hans ønske om merke på tlf om det lar seg gjøre. Feks ved å spleise med noen eller at han selv måtte bidra med noe av beløpet om du/dere synes det er for kostbart.

Hvor morsomt er det å ønske seg en type tlf og få noe helt annet sånn egentlig? Har forøvrig ikke kjennskap til noen av tlf, bortsett fra at jeg har lest at noen Sony-modeller har lav batterikapasitet. Tester av ulike modeller er tilgjengelig på nett, men det vet du sikkert. Det samme er priser og abonnementspriser. Her lønner det seg nok å surfe litt rundt for å finne ut hva som er billigst løsning ut i fra hvilke behov dere skal ha dekket. 

Anonymous poster hash: fb0da...b59

http://www.dinepenger.no/bruke/slik-sparer-du-1500-kroner-paa-mobilkjoepet/22639616

Ment som svar på spørsmålet om det lønner seg å kjøpe mobil med abonnement eller uten.

Endret av Mrs Doolittle

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...