Gå til innhold

Forhåpentligvis siste innlegg i denne sagaen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nicklusheletida

35

• Lillemus

13

• morsan

12

• Togli

11

Mest aktive i denne tråden

Nicklusheletida

Venter spent :))))  Jeg skal også være sammen med min kjære nyttårsaften :) Reiser nedover om fire dager, og gleeeder meg stort :)

Herlig ! :-) Heldige oss :-) Vi bor ganske nært hverandre og har gått en lang tur i dag med kaffepause. Er veldig glad for at han liker å gå tur og å gå på ski. Venter bare på snøen nå. Fikk skismurning, Kari Traa fleesgenser til jul :-) Vi har samme interesser også, så alt har klaffet nå.

Herlig ! :-) Heldige oss :-) Vi bor ganske nært hverandre og har gått en lang tur i dag med kaffepause. Er veldig glad for at han liker å gå tur og å gå på ski. Venter bare på snøen nå. Fikk skismurning, Kari Traa fleesgenser til jul :-) Vi har samme interesser også, så alt har klaffet nå.

Ja, dere er heldige som bor nær hverandre :) Kjæresten min flytter nok oppover hit om et par år dersom vi ser det blir oss to :) Han er glad i å gå tur, men skeptisk til langrenn - men har lovet meg å bli med på tur i håp om å bli hekta ;) Jeg fikk også fleecejakke til jul (Bergans) og flott ullundertøy, så mannfolka våre har visst god smak ;)

Nicklusheletida

Ja, dere er heldige som bor nær hverandre :) Kjæresten min flytter nok oppover hit om et par år dersom vi ser det blir oss to :) Han er glad i å gå tur, men skeptisk til langrenn - men har lovet meg å bli med på tur i håp om å bli hekta ;) Jeg fikk også fleecejakke til jul (Bergans) og flott ullundertøy, så mannfolka våre har visst god smak ;)

Når jeg skrev "heldige oss", så mente jeg meg og deg :-) Jeg har tenkt å være særboer i mange år, så får jeg bare håpe at han er enig :-) Litt for tidlig for oss å snakke om slike ting :-)

Når jeg skrev "heldige oss", så mente jeg meg og deg :-) Jeg har tenkt å være særboer i mange år, så får jeg bare håpe at han er enig :-) Litt for tidlig for oss å snakke om slike ting :-)

For tidlig her også altså ;) Akkurat nå nyter vi bare å treffes ca annenhver helg, så ser vi hvordan forholdet utvikler seg før vi bestemmer oss for om han skal flytte oppover eller ikke om et par år :) Vi har iallefall bestilt ferietur sammen til sommeren, med mine tre barn og hans yngste datter - og noen venner. Det gleder vi oss til :)  Kos deg og nyt kjærligheten! Den er enda bedre i vår alder enn den var da vi var unge (iallefall min erfaring:))

Annonse

Kos deg og nyt kjærligheten! Den er enda bedre i vår alder enn den var da vi var unge (iallefall min erfaring:))

Det er min erfaring også! :):wub:  Det er helt annerledes på en måte, mye roligere, tryggere og bedre, man er mye sikrere på seg selv og vet hvilke krav man stiller til en partner og ting som kanskje hadde vært enorme problemer for 25 år siden i dag bare er bagateller. :)

Det er min erfaring også! :):wub:  Det er helt annerledes på en måte, mye roligere, tryggere og bedre, man er mye sikrere på seg selv og vet hvilke krav man stiller til en partner og ting som kanskje hadde vært enorme problemer for 25 år siden i dag bare er bagateller. :)

Enig! Vi vet hva vi IKKE vil ha :)

Nicklusheletida

43 ;) Jeg må si jeg har forandra meg enormt og har en helt annen forståelse av forhold idag enn da jeg som 17-åring ble sammen med han som er far til barna mine :)

Jeg var 23 da jeg traff han som var far til mine barn. Jeg var naiv nok til [ tro at jeg kunne plukke av han det jeg s[ allerede I fra starten. Det tror man ikke lenger etter 23 [r. Personlighetstrekk kan ikke endres. Noe kan man se gjennom fingrene med. Det som ikke bryter en ned. Som deg, jeg vet hva jeg IKKE vil ha. Noe har visst skjedd med tastaturet mitt her n[.

Annonse

Jeg var 23 da jeg traff han som var far til mine barn. Jeg var naiv nok til [ tro at jeg kunne plukke av han det jeg s[ allerede I fra starten. Det tror man ikke lenger etter 23 [r. Personlighetstrekk kan ikke endres. Noe kan man se gjennom fingrene med. Det som ikke bryter en ned. Som deg, jeg vet hva jeg IKKE vil ha. Noe har visst skjedd med tastaturet mitt her n[.

Den største feilen vi kvinner gjør, er nok å tro at vi skal kunne oppdra våre egne menn ;) Vi må ta dem med de feil og mangler de har - og se om de er til å leve med i lengden ;)          (og sånn for at ingen skal misforstå meg og kverke meg her - vi kvinner har selvsagt like mange feil og mangler vi også ;))

Du har sjansen du også, vet du. Jeg fatter ikke hvorfor du ikke griper den.

Fordi jeg ikke er sikker på at det er rett vei for meg! Jeg er i svært ulendt terreng, men jeg tror det kanskje kan bli en vei det også, men da må vi i så fall være to som jobber sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...