Gå til innhold

Forhåpentligvis siste innlegg i denne sagaen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nicklusheletida

35

• Lillemus

13

• morsan

12

• Togli

11

Mest aktive i denne tråden

Nicklusheletida

Kan du utdype det litt?  Du vet hva "vice versa" betyr?  :P

Beklager sent svar, men har vært og trent (viktig å få sagt :D )

Men ha ha ha, nå ble jeg litt i tvil om jeg skulle velge å rødme eller le av meg selv, men får vel velge det første. Huff, rødmer litt da :)  Osv, skulle jeg har skrevet. Dette var på nivå med den gangen jeg skulle skrive stil på skolen og skrev "manglende arbeidsløshet" :-)

Nja, jeg synes du virket litt småstressa jeg. Mener å huske noen litt krampaktige sjekkehistorier og sånn.

Meeen, nå er kanskje ikke jeg helt normal når det gjelder disse tingene. Det vanlige er vel å lengte etter tosomhet slik som dere gjør. Jeg er i overkant zen, tror jeg, og tar for gitt at bra menn står linet opp og er kjempeklare hvis jeg mot formodning en gang skulle føle meg klar for å involvere meg seriøst med noen igjen. Ha............ha! ;)

Sjekking har jo ingenting med å være stressa å gjøre, men handler om å leve livet og ha det gøy så lenge man er singel ;) jeg har virkelig storkost meg med oppmerksomhet fra kjekke menn de siste tre årene, men det er ikke mange av dem som har fått lov til å "lukte" på meg :P

:)  Osv, skulle jeg har skrevet. Dette var på nivå med den gangen jeg skulle skrive stil på skolen og skrev "manglende arbeidsløshet" :-)

Vica versa, et cetera, nota bene - latin er vanskelig :P

Carpe diem og lykke til!

Annonse

AnonymBruker

Hei!

Hvorfor får dere lov å sjekke ?

Og jeg ikke får lov å sjekke?

Jeg kun en mannerfaring:-(

Jeg la sånn på autismesiden nå:

Jeg ønsker treffe en asperger mann, dvs en kjæreste kun.

En jeg kan ha et forhold til basert på interesser.

Jeg orker ikke alle disse følelsene, ulogisk, urasjonelle, problematiske...

Jeg har vært på en side om autismedating og sett, men jeg ønsker ikke forhold som blir så kompliserte at jeg må dra til Irland eller Australia osv

Jeg har vært/ er gift med et vanlig menneske (snart slutt), og jeg klarer ikke med alle uro-følelsene som dette innebærer. 

Jeg har mine interesser og vil sette pris på et menneske som holder fast ved sine interesser som det viktigste i livet, men ønsker treffe et annet menneske for vennskap eller kjæreste forhold.

Jeg har asperger syndrom, tidligere barneautisme (infantil psykose), jeg vil treffe en mann å gå på museum med, samt ha mer kontakt med om det skulle være ønskelig.

Jeg har medlemskap i norsk teknisk museums venner, Naturhistorisk museum, entomologisk forening m. fl.

Jeg studerer naturvitenskap. matematikk.

Andre sier jeg ser pen ut. Tror det betyr vanlig.

Et godt tips i disse dating tidene: Det er fantastisk å være singel altså:):):). Er snart 50 og har vært singel i 10 år. Har aldri vært på date i disse årene for har det så utrolig fint.Har tre voksne barn  og kjeder meg aldri. En mann ville jeg ikke hatt om de hadde blitt kastet etter meg. Synest det skulle vært mye mere fokus på at veldig mange single faktisk trives godt alene:) Ønsker deg lykke til fremover.

Anonymous poster hash: 763ca...c24

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...