Gå til innhold

Kjøp av ting på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender vi finner noe på finn.no som vi kjøper,..

Nå skulle vi kjøpe en ting som barna skulle bruke til IPADEN sin som vi fant rimelig.

Men problemet er jo att ingen vil sende i posten. Det er for mye jobbe og pakke det inn og sende det. Vi sier att vi betaler porto og eventuelt eske..

Hvorfor er dette så vanskelig tro? Er jo ikke alle som bor slik til att det bare er og hente.

Hva synes dere andre? Er det vanlig att ikke folk vil sende i posten?

Skrevet

Noen gidder ikke, andre gjør det gjerne. Jeg fikk nettopp et dukkehus (!) tilsendt i posten. :)

Skrevet

Jeg averterer og kjøper en del på Finn. Men det vanlige er vel at folk kommer og henter. Jeg har aldri bedt noen sende noe til meg ihvertfall, jeg har dratt og hentet selv. Sørger for å bare kjøpe fra folk som bor i rimelig nærhet da.

Skrevet

Det hender vi finner noe på finn.no som vi kjøper,..

Nå skulle vi kjøpe en ting som barna skulle bruke til IPADEN sin som vi fant rimelig.

Men problemet er jo att ingen vil sende i posten. Det er for mye jobbe og pakke det inn og sende det. Vi sier att vi betaler porto og eventuelt eske..

Hvorfor er dette så vanskelig tro? Er jo ikke alle som bor slik til att det bare er og hente.

Hva synes dere andre? Er det vanlig att ikke folk vil sende i posten?

De gidder vel ikke, særlig ikke hvis det dreier seg om veldig rimelige ting.

Captain Cheeseheart
Skrevet

De gidder vel ikke, særlig ikke hvis det dreier seg om veldig rimelige ting.

Hvordan går det, slabbedask milocevic?  :ph34r:

Skrevet

Hvordan går det, slabbedask milocevic?  :ph34r:

Er De frekk?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Er De frekk?

Ja, såvisst, men du var for sent ute, så nå er øyeblikket desverre over... og jeg legger meg for å slumre. Du får slumre aldeles fortreffelig du og.

Skrevet

Jeg har begynt å ta inn i annonsen at det må hentes. Det er for mye styr å pakke inn og sende ting. Kjøper også bare ting fra folk i nærheten.

Skrevet

Ja, såvisst, men du var for sent ute, så nå er øyeblikket desverre over... og jeg legger meg for å slumre. Du får slumre aldeles fortreffelig du og.

Flørter dere?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Flørter dere?

Hvordan det, ble du sjalu?

Skrevet

Det skulle tatt seg ut!

Tja.. Nettdating er jo så moderne.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Tja.. Nettdating er jo så moderne.

Hm, er du "opptatt"? Kunne jo tatt en kebab på by'n.

Skrevet

Jeg har begynt å ta inn i annonsen at det må hentes. Det er for mye styr å pakke inn og sende ting. Kjøper også bare ting fra folk i nærheten.

Samme her.

Skrevet

Jeg sender mot forhåndsbetaling eller postoppkrav. Har aldri vært noe problem. :) Større ting har blitt hentet da.

Skrevet

Hm, er du "opptatt"? Kunne jo tatt en kebab på by'n.

Ah!! Er uimotståelig tilbud!! ;)

Captain Cheeseheart
Skrevet

Ah!! Er uimotståelig tilbud!! ;)

Tenkte meg det!  ;) Du kan jo bare ta mild saus om du har ømtålelig mage. En må jo ikke gnaske hallapenjos liksom.

Skrevet

Tenkte meg det! ;) Du kan jo bare ta mild saus om du har ømtålelig mage. En må jo ikke gnaske hallapenjos liksom.

Høres ikke ut som en date som bør avsluttes med overnatting. :)

Captain Cheeseheart
Skrevet

Høres ikke ut som en date som bør avsluttes med overnatting. :)

Åh, det der er ikke så viktig, bare du har store mugger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...