Gå til innhold

Grunn til å ikke nave?

21 stemmer

1. 1. Burde jeg nave? (Ut ifra mine egne interesser, ikke samfunnets)

• Ja
      3
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

christensen1365381166

Ja pisk kunne fungert, men du må huske på at et menneske kan gjøre mer skade på et samfunn iløpet av en time, enn sosialstønad koster over et liv, så da må du isåfall ikke piske for hardt.

Samfunnet er mer et gissel for de som ikke tenker på samfunnet, men som bare tenker på seg selv. Det er et dillemma, har du noen løsning på det ? 

Og med løsning mener jeg ikke livstid i fengsel, det koster 15 ganger mer enn sosialstøned over en livstid, så du må finne på noe bedre)

Straffearbeid på svalbard. Eventuelt et nakkeskudd.

Fortsetter under...

• Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Captain Cheeseheart

68

• slabbedask

36

• christensen1365381166

19

• SkalJegNave

12

Spiller det noen rolle om man er syk? Jeg vil ha masse penger og et normalt liv, er lei av å leve i skam.

Han sa, har du et papir fra legen er det greit, har du ikke et papir fra legen så bør du skytes/påstraffeleir (selv om du ville fått et papir fra legen hvis du ba om det),  men du har vel et papir fra legen så da slipper du vel

Foresten så digger jeg humoren din !

Annonse

Captain Cheeseheart

Han sa, har du et papir fra legen er det greit, har du ikke et papir fra legen så bør du skytes/påstraffeleir (selv om du ville fått et papir fra legen hvis du ba om det),  men du har vel et papir fra legen så da slipper du vel

Hehe, jeg er helt enig med deg i dette. Det er overklassen sin hersketeknikk.

Takk, takk.  ;)

Men ang. det med gamlehjemmet så mente jeg det da, det er noe jeg tenker mye over faktisk. For inntil man havner på gamlehjem så kan man jo bare holde seg unna folk!  :mellow:

Captain Cheeseheart

Det er ikke skam å være syk. Og masse åenger vil vi alle ha?

Ingenting "er" noe som helst. Jeg syns det er det. Og sånn kommer det til å fortsette... seriøst, jeg mener det. Den der fremtidsprofetien din med trekkfull leilighet og skallethet, den satte litt støkk i meg.

christensen1365381166

Nei, fordi det er forskjell på å være syk og ikke gidde. Men du krever altså at andre skal gidde slik at du kan forsørges.
christensen1365381166

Ingenting "er" noe som helst. Jeg syns det er det. Og sånn kommer det til å fortsette... seriøst, jeg mener det. Den der fremtidsprofetien din med trekkfull leilighet og skallethet, den satte litt støkk i meg.

Har du ikke humor?

Annonse

Captain Cheeseheart

Ja, altså jeg er enig med deg, at det er en litt merkelig tankegang.

Er du helt sikker på at du ville fått et slikt papir? Som du forøvrig kun får etter grunndig utredning av div. Eksperter og lang arbeidsutprøving hos nav.
Captain Cheeseheart

Er du helt sikker på at du ville fått et slikt papir? Som du forøvrig kun får etter grunndig utredning av div. Eksperter og lang arbeidsutprøving hos nav.

Alt det der er helt vilkårlige greier. Jeg har aldri i mitt liv mast om noe som helst hos NAV, eller nektet å gjøre ting, men vilkårlig er det - jeg er bortskjemt.

Har du blitt senil???

Neida, tenk at jeg glemte hvem Han var... min kjære NHD i Himmelen.

Captain Cheeseheart

Hvis man åpenbart er syk er det vel lettere?

Det er ingen direkte sammenheng mellom hvor syk man er og hvor syk man fremstår... sånn jeg ser det, iaf...  :mellow:

Hallejula!!!

Nei takk, i denne sammenhengen er jeg satanist.  :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...