Gå til innhold

Grunn til å ikke nave?

21 stemmer

1. 1. Burde jeg nave? (Ut ifra mine egne interesser, ikke samfunnets)

• Ja
      3
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Captain Cheeseheart

68

• slabbedask

36

• christensen1365381166

19

• SkalJegNave

12

Hvis du er veldig ung så kan det være ett forstadie til schizofreni. Jeg var og litt dyssosial før jeg fikk schizofreni. Det endret seg med noen heftige depresjoner, og  vips så hadde jeg mer skyldfølelse enn en munk.

Liker du det motsatte kjønn er det dårlig sjekketriks å nave.

Anonymous poster hash: f2c86...958

Hvis du er veldig ung så kan det være ett forstadie til schizofreni. Jeg var og litt dyssosial før jeg fikk schizofreni. Det endret seg med noen heftige depresjoner, og  vips så hadde jeg mer skyldfølelse enn en munk.

Liker du det motsatte kjønn er det dårlig sjekketriks å nave.

Finnes det ingen av det motsatte kjønn som naver?

Annonse

Annonse

Det kan selvsagt hende du har rett, men det er sånn jeg oppfatter det, og jeg finner stadig bekreftelser.

Er nok ikke så lurt å gruble for mye på det.

Ta heller imot det du får av piller og penger.

Endret av slabbedask
Captain Cheeseheart

Er nok ikke så lurt å gruble for mye på det.

Det gjør jeg ikke heller. Jeg tenker i det hele tatt ganske lite nytt, jeg bare lar det gamle styre meg, uten at jeg tenker så mye over det. Det hadde tvert imot vært fint for meg å gruble, faktisk, slik at jeg kunne fornye meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...