Gå til innhold

Han la bare på..

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten i litt over ett år. Det meste er supert, men ikke alt..han er ganske sjalu av seg og jeg har måtte slette tidligere ex-er fra facebook, fordi noen av de har sendt meg meldinger etter at jeg fikk meg kjæreste. Ikke noe galt i de mld, men allikevel, han vil ikke at jeg skal ha kontakt med de og det er greit for meg.

Han har en del ex` er/ tidligere sex-partnere som han ikke kan slette (jeg har ikke bedt om dette, men han har sagt det selv) fordi at de er i samme "miljø"/krets som han.

Dette skjønner jeg, men nå har vi vært på flere fester hvor disse er rundt han, kysser han på kinnet når de kommer osv..og jeg har blitt fortalt at flere fremdeles er forelsket i han. Dette er irriterende og jeg føler meg ikke komfortabel på disse festene.

På sist fest kom en av disse bort til kjæresten min når hun kom og ga han flere klemmer og kyss på kinnet, en annen ringte han for å spørre hvordan festen var, og en siste som er en dame jeg ikke klarer fordi hun har prøvd se på han rett foran øynene mine, tok tak i han i gangen på lokalet og "gjorde seg til" samtidig som hun så stygt på meg, hvor irriterende er ikke slikt? vi er voksne mennesker..

Kjæresten min snakket litt med hun og så gikk han unna, men jeg føler at han allikevel driter litt i meg når han drikker. Som han selv sier så er han så glad for at jeg kommer  med bekreftelser på at det er bare han jeg vil ha osv, hvis han får teite tanker ang. mine x-er. mens jeg trenger og får ikke forståelse.

Nå til helgen er det igjen snakk om fest med vennekretsen hans, jeg sa at jeg gjerne kunne være med og tenkte at hvis en av de er der, så får jeg bare heve meg over det. I dag sa han at en av hans tidligere flørter som visstnok skal på festen (ikke hun som prøver seg åpenlyst)

(hun her er ok, men jeg synes allikevel at det er ubehagelig) hadde sendt han en melding om at han/vi kan sitte på med hun og noen venner for de har en stor bil, det er en lang kjøretur...

Det var ikke noe jeg ropte hurra for akkurat, jeg er lei av å måtte være på fest med tidligere damer i hans liv, og vil hvertfall unngå å til og med kjøre med de til fester/sammenkomster. Når jeg sa dette svarte han surt at neivel, da blir det ingenting da, for det er vanskelig å finne en som kan kjøre, og dette bare fordi du ikke kan sitte i samme bil som "Kari".

Jeg svarte at det ikke er uaktuelt å gå på festen, men som sant er at jeg ikke fikk kjempelyst til dette. Så spurte jeg om vi kunne prate om det i kveld fordi jeg holdt på å spise middag. Da sa han bare "javel, da skriver jeg til hun at hun får svar i kveld" og så la han på, uten å si hade.

Jeg får bare en klump i magen. Er jeg urimelig/vanskelig? hva skal jeg si til han for å få han til å forstå meg? egentlig vet jeg at han forstår for han hadde ALDRI godtatt det hvis det var omvendt..

Anonymous poster hash: f5594...c2b
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395760-han-la-bare-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bare en klump i magen. Er jeg urimelig/vanskelig? hva skal jeg si til han for å få han til å forstå meg? egentlig vet jeg at han forstår for han hadde ALDRI godtatt det hvis det var omvendt..

Anonymous poster hash: f5594...c2b

Har du spurt ham hva han ville gjort om du hadde foreslått at dere kunne sitte på med en av dine ekser? 

Det er ikke første gangen du skriver om dette? Jeg hadde følt at han overhodet ikke respekterte meg om min kjære hadde behandlet meg sånn og det hadde jeg ikke orket i lengden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395760-han-la-bare-p%C3%A5/#findComment-3512444
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...