Gå til innhold

Røykeslutt, virkelig syk etterpå

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet å røyke for noen dager siden, og har bare blitt sykere å sykere. 

Dagen etter røykeslutt, våknet opp med feber, og forkjølelses symptomer. Dag 2 det samme men også stiv nakke, ør og svimmel, og gråt mye, var rett å slett nedenfor og orket ingenting. Dag 3 Det samme som dag 2 bare nakken var blitt enda vondere. Dag 4 Gikk til legesenteret for å ta en CRP, den var helt fin, legen kan ikke ta imot meg før om 4 dager, pga fult. På kvelden så får jeg plutselig mageknip, og blir virkelig kvalm oppå alt det andre, og har diare hele kvelden, inkl nå. Går på do hvert 25 min, føler meg helt utmattet og redd. Har diagnosen irritabel tarm, har også tidligere vert sykemeldt pga myalgi i skuldre nakke og rygg.

Har derfor voltaren hjemme som jeg har tatt for nakkesmertene. Men hvilken form er dette da, er jo helt ferdig, har ikke klart å gå på jobb hele uka. Noen som har peiling, siden jeg ikke får legetime liksom......

Fortsetter under...

Nei det gjør jeg ikke, får ikke feber av å kjenne ekstra godt etter, får heller ikke ekstrem kvalme og sprutende diare.....Heller ikke stiv nakke slik at man ikke skal kunne snu hodet. Jeg forventet jo bivirkninger som ekstrem røykesug, og litt irritabelt humør, Men dette hadde jeg ikke forventet, 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...