Gå til innhold

Snåsamannen raser mot healere og bløffmakere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

aner ikke hvem snåsamannen er men på generelt grunnlag så har alle healere og liknende jeg har sett kun benyttet seg av placeboeffekten, og dermed har vært bløffmakere. Synd for de syke og desperate som lar seg lure fordi de ikke ser noen annen løsning

Det er sikkert en del av dem som tror de hjelper og som ikke svindler "bevisst", men vet ikke hvor sto andel det er 

Endret av schizoid1337

Tuller du nå, eller følger du ikke med i media?

når jeg ser en artikkel om tone damli som er gravid, har fått seg kjæreste eller blablabla så går jeg videre til en annen artikkel

det gjelder også alle healere alle bloggere og 99*% av db/vg sine artikler

Endret av schizoid1337

- At healere tar opptil 600 kroner om gangen er bedrageri.

http://www.dagbladet.no/2013/11/29/magasinet/pluss/portrettet/snasamannen/joralf_gjerstad/30561182/

Er ikke Snåsamannen selv en bløffmaker?

Nei han er ikke en bløffmaker.

Annonse

En som har hjulpet mange. Men jeg mistet litt troen, da han sa man ikke kan ha kontakt med de døde. Falt litt i gradene hos meg da, men ingen tvil om at han har gjort mange frisk.

okei, får håpe han deler hemmelighetene sine med andre da slik at gaven kan videreføres til kommende generasjoner

Nicklusheletida

Det snåsamannen som har tjent millioner på eventyrbøkene sine sier er : -Du skal ikke ha andre Guder enn meg !

Der andre ser en godslig og snill bestefartype, ser jeg bare en slesk psykopat.

Nå begynte jeg å savne Sør plutselig ! :D

Captain Cheeseheart

Det snåsamannen som har tjent millioner på eventyrbøkene sine sier er : -Du skal ikke ha andre Guder enn meg !

Der andre ser en godslig og snill bestefartype, ser jeg bare en slesk psykopat.

Nå begynte jeg å savne Sør plutselig ! :D

Men han klarte det igjen, mer og atter mer oppmerksomhet i media... det var stille en stund, og boksalget dabbet kanskje litt av... men han kom seg opp igjen han.

Annonse

Men han klarte det igjen, mer og atter mer oppmerksomhet i media... det var stille en stund, og boksalget dabbet kanskje litt av... men han kom seg opp igjen han.

Akkurat i tid for julesalget. 

Endret av slabbedask
Nicklusheletida

Nei, han går ikke i noen felle, så lenge det finnes så mange naive mennesker som ønsker å tro på han og som tror han ikke vil testes fordi han er så gammel og sliten. Han må  få litt hvile og fred på sine gamle dager stakkars. "fnys"

Captain Cheeseheart

Nei, han går ikke i noen felle, så lenge det finnes så mange naive mennesker som ønsker å tro på han og som tror han ikke vil testes fordi han er så gammel og sliten. Han må  få litt hvile og fred på sine gamle dager stakkars. "fnys"

Jeg tenkte ikke på testing, for de tror jo uansett ikke på testene.  :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...