merterje Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg var med legen i dag og hun sa at jeg hadde fått et lite illebefinnende. Men etter det jeg forstod så er det slik som går over av seg selv. Men på nettet ser jeg det kan både være infeksjon, blodsukker og blotrykk. Legen mente at det kom av influensevaksinen jeg har tatt. Tok samme vaksine i fjor og da gikk det greidt. Jeg er trøtt og redusert følelse i beina spesielt, føler meg ikke helt i form til å kjøre bil da. Men etter det jeg ser er illebefinnende en nevrologisk sykdom ? I så fall føler jeg av og til at jeg skulle vært på sykehus, men det er vel ikke noen reell behandlingform som kan tilbys ? Legen sa da at det viktigste er at jeg slapper helt av, og det har jeg hatt problem med. Har også siste året hatt krystallsyka og det er også en stress-sykdom. Lurer på om det er noen sammenheng av vaksinen, krystallsyke og illebefinnenden ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395788-illebefinnende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.