stjernestøv Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Har du pyntet til advent da? Det har jeg og det ble koselig 0 Siter
tonie Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Ja, har nettopp fått opp stjernene og gjort klar pakkekalenderen til sønnen. Det får holde for nå. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Ja, har nettopp fått opp stjernene og gjort klar pakkekalenderen til sønnen. Det får holde for nå. Han er vel heldig og får kebab til 1. desember - frokost? 0 Siter
tonie Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Kebab? Tviler. Han er hos faren sin denne helgen, så jeg kan ikke garantere noe, men jeg tviler. Har du fått opp stjerna da? Du må ha deg adventstjerne. Koselig. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Kebab? Tviler. Han er hos faren sin denne helgen, så jeg kan ikke garantere noe, men jeg tviler. Har du fått opp stjerna da? Du må ha deg adventstjerne. Koselig. NEVER!!! Neida, fra spøk til revolver ( ), jeg ser naboen min har pyntet med lysdekor. Men han er ikke singel da. Så det sier seg jo selv. 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Ja, har nettopp fått opp stjernene og gjort klar pakkekalenderen til sønnen. Det får holde for nå. "Pynte", er ikke det slik damer driver med??? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 "Pynte", er ikke det slik damer driver med??? Syns vi skal gå sammen som menn og fordrive alt som finnes av hunnkjønn herfra. Jentelus! 0 Siter
tonie Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Jeg tror mange av oss gjør det, ja. Jeg skal gjøre en bedre innsats en annen dag. Det hadde nok gjort seg med noen lilla lys og sånn. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Jeg tror mange av oss gjør det, ja. Jeg skal gjøre en bedre innsats en annen dag. Det hadde nok gjort seg med noen lilla lys og sånn. Ærlig talt? Hva hadde dere likt om jeg ville henge opp motorsag på tomgang i vinduet bare det ble en viss dato? Eller diverse barsking-ting. Dere får altid viljen! Det er STATSFEMINISMEN. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Syns vi skal gå sammen som menn og fordrive alt som finnes av hunnkjønn herfra. Jentelus! Blir det ikke kjedelig uten jentelus her inne tror du....... 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Syns vi skal gå sammen som menn og fordrive alt som finnes av hunnkjønn herfra. Jentelus! Nei, det syntes jeg ikke, men jeg skjønner ikke dette behovet for å "pynte" støtt og stadig! 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Nei, det syntes jeg ikke, men jeg skjønner ikke dette behovet for å "pynte" støtt og stadig! Enig i det. Bedre å slenge seg foran TV'en med en øl eller 6. Eller foran en viss annen skjerm. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Her er det full julepynting i dag! Ikke juletre (og julegardinene finner jeg ikke), men ellers er det full rulle. Ungene bor jo hos pappan halve tiden omtrent så om de skal få kose seg med julepynten er det bare å la det stå til fra første helga i advent. Det er forresten ikke helt sant at vi ikke har juletre, vi har et kunstig, lite ett som er ca. 60-70 cm høyt med fastmonterte lys - kan til og med velge om det vil blinke, fade eller stå fast på! Hah. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Det er forresten ikke helt sant at vi ikke har juletre, vi har et kunstig, lite ett som er ca. 60-70 cm høyt med fastmonterte lys - kan til og med velge om det vil blinke, fade eller stå fast på! Hah. Har selveste Lillemus kunstig tre! Jeg er mildt sagt overrasket. Det må komme av øko-påvirkningen ved et ekte tre. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 JA! Har en slags lysguirlander ved utgangsdøra, såååååååå kåselig!! Adventsstjerne, fire adventsstaker (spredd rundtom i huset) og stjernelenke i vinduet på et av barneromma :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Har selveste Lillemus kunstig tre! Jeg er mildt sagt overrasket. Det må komme av øko-påvirkningen ved et ekte tre. Nei nei! ikke hovedtreet hos kjæresten min der vi er i jula! Der har vi lokalhogd gran! Jeg skal ikke si at vi aldri skal ha kunstig tre, men så lenge vi orker og klarer det skal vi ha ekte gran! 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Nei nei! ikke hovedtreet hos kjæresten min der vi er i jula! Der har vi lokalhogd gran! Jeg skal ikke si at vi aldri skal ha kunstig tre, men så lenge vi orker og klarer det skal vi ha ekte gran! Jeg skal jammen ha meg lokalt selvhogg jeg også! Kan jeg få bot om jeg går ut og forsyner meg et sted? 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Jeg skal jammen ha meg lokalt selvhogg jeg også! Kan jeg få bot om jeg går ut og forsyner meg et sted? Trenger man et tre? Det skal jo ut igjen etter en uke likevel. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Trenger man et tre? Det skal jo ut igjen etter en uke likevel. Man trenger ikke, men når man har muligheten til å stjele noe fra en annen manns skog, da griper man jo naturligvis sjansen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Jeg skal jammen ha meg lokalt selvhogg jeg også! Kan jeg få bot om jeg går ut og forsyner meg et sted? Det er ikke sjølhogst, men det selges trær hogd i dalføret og de kjøper vi, da har det ikke stått mange dagene fra det er hogget og til vi får det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.