Gjest Xtra Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Et familiemedlem ønsker seg slike tights som er dekorert med en stor X. Noen som vet hvilket merke det er snakk om? (føles feil å legge slike ørsmå spørsmål på nye, seriøse, DOL, men jeg tar sjansen) 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Slike? http://www.x-life.no/manufacturers/2xu Endret 4. desember 2013 av XbellaX 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Slike? http://www.x-life.no/manufacturers/2xu Takk! Ja, de må det vel være!? 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Takk! Ja, de må det vel være!? De er i hvertfall poppis, synes jeg ser halve byen i slike når jeg går kveldstur :-) 0 Siter
nick Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Nederste rad, andre bilde fra høyre... Hildrande du! Damer som trener er digg! 0 Siter
tjohei1 Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Jeg forbinder det merket med bildene av Anders Breivik. Han brukte også de klærne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Jeg forbinder det merket med bildene av Anders Breivik. Han brukte også de klærne. Breivik brukte Skins treningsklær på noen bilder. Det er ikke dette merket. Anonymous poster hash: d8dee...b6e 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Et familiemedlem ønsker seg slike tights som er dekorert med en stor X. Noen som vet hvilket merke det er snakk om? (føles feil å legge slike ørsmå spørsmål på nye, seriøse, DOL, men jeg tar sjansen) Æsj. Jeg trodde dette skulle handle om man kunne gå iført joggebukse eller tights i samme rom som eksen. Det hadde vært en mye gøyere tråd. Så det så. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Æsj. Jeg trodde dette skulle handle om man kunne gå iført joggebukse eller tights i samme rom som eksen. Det hadde vært en mye gøyere tråd. Så det så. Hehe, det er vel nærmest utdbettert. Alle vet jo at du og kjæresten koser dere sammen i joggebukser . 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Hehe, det er vel nærmest utdbettert. Alle vet jo at du og kjæresten koser dere sammen i joggebukser . Ikke kjæresten. Eksen. X'en. I denne tråden altså. Jeg koser meg definitivt ikke i joggebukser sammen med eksen. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Ikke kjæresten. Eksen. X'en. I denne tråden altså. Jeg koser meg definitivt ikke i joggebukser sammen med eksen. Har du en annen eks i denne tråden enn i andre? Kryptisk, den der 0 Siter
tjohei1 Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Breivik brukte Skins treningsklær på noen bilder. Det er ikke dette merket. Anonymous poster hash: d8dee...b6e Han brukte noe svart treningstøy med X mønster. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Har du en annen eks i denne tråden enn i andre? Kryptisk, den der Jeg har bare en eks. Like greit. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Ikke kjæresten. Eksen. X'en. I denne tråden altså. Jeg koser meg definitivt ikke i joggebukser sammen med eksen. X er den ukjente, eks er den forrige. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 X er den ukjente, eks er den forrige. Jeg vet det, vi bare tøyser. 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Æsj. Jeg trodde dette skulle handle om man kunne gå iført joggebukse eller tights i samme rom som eksen. Det hadde vært en mye gøyere tråd. Så det så. Jeg tenkte også "eks" om enn ikke så konkret og detaljert som deg. Vi er vel miljøskadd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.