Gå til innhold

Fortelle kjæresten?

Anbefalte innlegg

Jeg har likt en der jeg jobber siden jeg begynte for snart to år siden. Det har ikke skjedd noe mellom oss, fant etterhvert ut at han har en samboer. Da jeg ble sammen med kjæresten min håpet og trodde jeg at alle de følelsene skulle forsvinne. Men det har de ikke gjort. Jeg vil jo være ærlig med han,men er redd jeg mister han hvis jeg sier det.

Jeg vet det ikke er noe fasitsvar,men håper noen kan komme med noen tanker

Anonymous poster hash: bdfd9...b10

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395894-fortelle-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har likt en der jeg jobber siden jeg begynte for snart to år siden. Det har ikke skjedd noe mellom oss, fant etterhvert ut at han har en samboer. Da jeg ble sammen med kjæresten min håpet og trodde jeg at alle de følelsene skulle forsvinne. Men det har de ikke gjort. Jeg vil jo være ærlig med han,men er redd jeg mister han hvis jeg sier det.

Så lenge du har tenkt å satse på din kjæreste, og ikke på noen måte vil fyre oppunder følelsene for kollegaen, ser jeg ikke hva godt det skal komme ut av å si det til din kjære.

Nicklusheletida

Ser ingen grunn til å fortelle det, men synes heller du bør tenke gjennom om du har fått deg riktig kjæreste? Du skulle jo ha vært nyforelsket nå og det ser du ikke ut til å være.  Feil kjæreste du har fått deg, tror jeg.

Annonse

Takk for svar. Er nok best å ikke si noe ja. Det blir jo bare kjipt for han. Og jeg er veldig forelska og utrolig glad i han. Følelser forsvinner sjelden helt på et øyeblikk.Anonymous poster hash: bdfd9...b10

Ja, og så gjør du jo ikke noe galt så lenge det er "bare" følelser og tanker :) gi det litt tid og ikke dyrk følelsene. Fokuser på andre ting :)

Selvsagt skal du ikke fortelle kjæresten din dette! Kommer ikke noe godt ut av det uansett...

Man trenger ikke fortelle ALT til kjæresten så lenge man ikke har gjort noe galt. Det er ikke galt å tenne på andre så lenge man ikke gjør noe aktivt med det.

Er du forresten sikker på at kjæresten din er den rette for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...