Gå til innhold

Hva med beroligende te istedenfor sobril

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest denvakreblomsten

Jeg drikker mye te, og blander gjerne flere typer sammen i en stor kopp. Nå sitter jeg her med en kopp med tre poser oppi: kamille, lavendel og mynte. Ellers anbefaler jeg pukka teen, den oransje.

Jeg drikker det hele dagen gjennom. Tror det virker.. :)

Jeg drikker mye te, og blander gjerne flere typer sammen i en stor kopp. Nå sitter jeg her med en kopp med tre poser oppi: kamille, lavendel og mynte. Ellers anbefaler jeg pukka teen, den oransje.

Jeg drikker det hele dagen gjennom. Tror det virker.. :)

Troen kan gjøre mye nytte den :) samme hva som virker, bare det virker :)

Jeg prøvde kamillete en gang, men det meste av den ble liggende i skapet. Ikke beste teen jeg har smakt, men hjelper det så tror jeg den var grei nok å drikke. Men de andre, får du dem i kolonialbutikk eller må du på helsekost?

Annonse

Kamomillete virker litt søvndyssende og beroligende. I tillegg kan jo som kjent "tro flytte fjell" ;-)

Jeg har ikke tenkt å sove på jobb da. Men jeg ser at de som er beroligende også er søvndyssende.

Det er det samme for meg om det er troen eller teen som virker, men nå skal jeg tro skikkelig, så jeg får skikkelig effekt :)

Jeg har ikke tenkt å sove på jobb da. Men jeg ser at de som er beroligende også er søvndyssende.

Det er det samme for meg om det er troen eller teen som virker, men nå skal jeg tro skikkelig, så jeg får skikkelig effekt :)

Hehe, ja, gjør det så du får en skikkelig te-placebo-effekt :-). Lykke til!

Dette fikk jeg tips om, men det virket ikke men kanskje det virker for noen.

http://www.avogel.no/produkter/kosttilskudd/avena_sativa.php?from_search=yes

Tror jeg har prøvd den før. Etter mange måneder med depresjon der jeg for det meste lå i sengen. Kom jeg meg til en helsekostbutikk og spurte etter johannesurt. Det hadde de ikke, men hun anbefalte den. Jeg følte jeg hadde effekt av den, men vet ikke om det var på grunn av at jeg gjorde noe med det og fikk forventninger om bedring. Men jeg brukte den helt til neste nedtur, og da gikk jeg til legen og fikk sobril.

Men jeg vet ikke hvordan den er å kombinere med andre medisiner. Tenker spesielt på lithium.

Tror jeg har prøvd den før. Etter mange måneder med depresjon der jeg for det meste lå i sengen. Kom jeg meg til en helsekostbutikk og spurte etter johannesurt. Det hadde de ikke, men hun anbefalte den. Jeg følte jeg hadde effekt av den, men vet ikke om det var på grunn av at jeg gjorde noe med det og fikk forventninger om bedring. Men jeg brukte den helt til neste nedtur, og da gikk jeg til legen og fikk sobril.

Men jeg vet ikke hvordan den er å kombinere med andre medisiner. Tenker spesielt på lithium.

Det med andre medisiner er jo vanskelig å si, te hjelper i alle fall ikke.

Annonse

Om du tror på litt "alternativt" kan du jo prøve Dr Bachs blomstermedisin :)Anonymous poster hash: ab1b0...231

Jeg bør vel være forsiktig med alternativ medisin når jeg bruker medisiner. Men te er jo urter som vel egentlig også er alternativ medisin når det har effekt mot plager. Jeg vet ikke helt hvor grensen går på hva jeg bør holde meg unna.

Jeg har også lurt litt på om noen former for te kan ha beroligende effekt. Etter hva jeg har forstått er vel den eneste te med beroligende effekt fra Long Island, men det anbefales jo neppe i lengden :-)

Tror det er et stort marked der ute for beroligende produkter, der mesteparten er ren svindel. Men det kan da neppe være noe i veien for å ta seg en god kopp te likevel.

Jeg har også lurt litt på om noen former for te kan ha beroligende effekt. Etter hva jeg har forstått er vel den eneste te med beroligende effekt fra Long Island, men det anbefales jo neppe i lengden :-)

Tror det er et stort marked der ute for beroligende produkter, der mesteparten er ren svindel. Men det kan da neppe være noe i veien for å ta seg en god kopp te likevel.

Nå koser jeg meg med teen min. Den skulle være beroligende og hjelpe på søvn, så få jeg se. Uansett så er det bra å drikke te istedefor så mye kaffe.

Nå koser jeg meg med teen min. Den skulle være beroligende og hjelpe på søvn, så få jeg se. Uansett så er det bra å drikke te istedefor så mye kaffe.

Forresten te kan hjelpe :)

Jeg kjøpte nonne te som satte fart på fordøyelsen. Da kan vel beroligende te virke også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...