Gå til innhold

Hva skrive i innbydelse?

Anbefalte innlegg

I Oktober ble min sønn 5 år. Vi hadde snakket om å invitere gruppens hans i barnehagen til ett selskap. Men før vi kom så langt ble min svoger alvorlig syk så vi bestemte å vente litt med det. Nå har vi nettopp kommet oss etter begravelsen til min svoger og tanker om at gutten må få selskapet sitt har dukket opp. Så vi tenker at på nyåret må vi få det til. Men hva bør vi skrive i innbydelsen? De fleste lurer vel på om hvorfor vi venter med å feire bursdag etter 3 mnd. Jeg kjenner ikke foreldrene til ungene i barnehagen så godt at jeg har fortalt dem om situasjonen.

Anonymous poster hash: cb244...d82

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395919-hva-skrive-i-innbydelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Petter har fylt fem år, og vil gjerne be XXX  til en bursdagsfest!"

" Petter fylte fem år i høst, og vil gjerne be til en bursdagsfest på etterskudd"

"Petter har fylt fem år, og endelig skal han feire! X er bedt til bursdagsfest den..." etc.

Forklaringer om dødsfall har ingen ingen plass i en invitasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...