AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 I Oktober ble min sønn 5 år. Vi hadde snakket om å invitere gruppens hans i barnehagen til ett selskap. Men før vi kom så langt ble min svoger alvorlig syk så vi bestemte å vente litt med det. Nå har vi nettopp kommet oss etter begravelsen til min svoger og tanker om at gutten må få selskapet sitt har dukket opp. Så vi tenker at på nyåret må vi få det til. Men hva bør vi skrive i innbydelsen? De fleste lurer vel på om hvorfor vi venter med å feire bursdag etter 3 mnd. Jeg kjenner ikke foreldrene til ungene i barnehagen så godt at jeg har fortalt dem om situasjonen. Anonymous poster hash: cb244...d82 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Dere trenger ikke forklare så inngående, bare skriv noe sånt som at "Omsider skal jeg feire 5-årsdagen min langt på etterskudd og XXX er hjertelig velkommen!" 0 Siter
påskelilje Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Enig med Lillemus. Du trenger ikke forklare. Lykke til med bursdagsfeiring! 0 Siter
gullfisk Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 "Petter har fylt fem år, og vil gjerne be XXX til en bursdagsfest!" " Petter fylte fem år i høst, og vil gjerne be til en bursdagsfest på etterskudd" "Petter har fylt fem år, og endelig skal han feire! X er bedt til bursdagsfest den..." etc. Forklaringer om dødsfall har ingen ingen plass i en invitasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.