Gå til innhold

Jeg blir ikke brun! Blir gal! Noen med tips og råd?

Anbefalte innlegg

Nå er ikke sola her mer, og solarium har jeg prøvd i noen uker nå, det gir meg ikke i nærheten like mye farge som den naturlige sola. Jeg gir opp.

Jeg har lyst hår, derfor lys hud, fregner og føflekker. Blir ikke brun, bare flekkete  <_<

Innser at det er vel bare sånn jeg er, dette løpet er kjørt til påskesola kommer frem og jeg kan få litt sol på kroppen sånnsett igjen. Men i mellomtiden er vel selvbruning et alternativ.

Ja, jeg er avhengig av brunfarge, ellers føler jeg meg syk. Hjelper ikke å si at lys hud er fint her.  :D

Men noen som har en selvbruner å anbefale meg? En god en som gjerne gir intens farge, ikke bare "litt", jeg vil være bruun.

Fortsetter under...

Nå er ikke sola her mer, og solarium har jeg prøvd i noen uker nå, det gir meg ikke i nærheten like mye farge som den naturlige sola. Jeg gir opp.

Jeg har lyst hår, derfor lys hud, fregner og føflekker. Blir ikke brun, bare flekkete  <_<

Innser at det er vel bare sånn jeg er, dette løpet er kjørt til påskesola kommer frem og jeg kan få litt sol på kroppen sånnsett igjen. Men i mellomtiden er vel selvbruning et alternativ.

Ja, jeg er avhengig av brunfarge, ellers føler jeg meg syk. Hjelper ikke å si at lys hud er fint her.  :D

Men noen som har en selvbruner å anbefale meg? En god en som gjerne gir intens farge, ikke bare "litt", jeg vil være bruun.

Å være "oransjebrun", slik jeg synes mange av solariums- og spraybrune er, er bare harry. Dessuten viser en vel heller ikke så mye av huden i vinterhalvåret?

Selv bruker jeg ofte litt solpudder i ansiktet på vinteren, i tillegg til rouge. Synes det fjerner "grønnfargen" og gir litt glød, men det gir jo antakelig ikke slik intens brunfarge som du ønsker deg.

Å være "oransjebrun", slik jeg synes mange av solariums- og spraybrune er, er bare harry. Dessuten viser en vel heller ikke så mye av huden i vinterhalvåret?

Selv bruker jeg ofte litt solpudder i ansiktet på vinteren, i tillegg til rouge. Synes det fjerner "grønnfargen" og gir litt glød, men det gir jo antakelig ikke slik intens brunfarge som du ønsker deg.

Blir ikke alltid oransje da, kommer an på grunnlaget eller hudtypen din ^_^

Poenget er at jeg syns jeg ser syk ut som blek. Takler det dårlig.

Ja, solpudder hjelper jo litt da. :)  

HVis du "jukser" deg fra helt hvit til brun, så vil det se rart ut uansett hva du gjør =)

Lykke til 

Jeg bruker å være brun om sommeren og tatt sol nå så har grunnlag, er ikke hvit. Bare lysere i huden enn jeg ønsker :D

Men takk!

Annonse

Du kan se det på to måter.

1) Er problemet at du ikke er brun?

eller

2) Er problemet at du ikke takler å være vinterblek?

Det er sunnere og billigere å ta tak i det siste problemet.

Begge deler mersom  :D

Ja, veet .. Huff, jeg har sikkert tanoreksi.

Jeg tror du kanskje synes du ser syk ut som hvit fordi du er vant til å være brun...?

Ja, det er nok noe sånt. Er ikke enkelt å innse det da, og ..la det være.

• 3 måneder senere...

Hos noen er det moderne å være kritthvit som de som driver med burlesque.Ditta von Tease er kona til Marylin Manson og er så kritthvit som ett laken.Hun kan da trøste seg med å ha perfekt hud både som 50 og 60 åring.

Problemet med tatovering og bruning,er at det er fint på de under 40,men ikke de over 70!

Fint å slippe rynker når man er 45,og ikke se ut som en 75 åring! Eller få rynker da.For de av oss som hater sola og liker vann,har vi en pen alderdom i møte.

Drikk mye vann og helst 1-2 liter per dag.Husk at te og kaffe er vanndrivende,og at salt binder vannet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...