Gå til innhold

Mycostatin som ikke har stått i kjøleskap

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt den stående på badet i over 2 uker.  Det passet så greit å ta det etter at jeg har pusset tennene.  Nå oppdaget jeg at den skulle stå i kjøleskap.  Må den kastes eller kan jeg fortsette å ta den? Jeg er ikke blitt bra og begynner å lure på om det i hele tatt er den rette behandlingen. Jeg tar også i mot alle gode råd for sårhet i munnen hvis noen har noen.

Anonymous poster hash: 45d3f...06b

Fortsetter under...

Jeg har hatt den stående på badet i over 2 uker.  Det passet så greit å ta det etter at jeg har pusset tennene.  Nå oppdaget jeg at den skulle stå i kjøleskap.  Må den kastes eller kan jeg fortsette å ta den? Jeg er ikke blitt bra og begynner å lure på om det i hele tatt er den rette behandlingen. Jeg tar også i mot alle gode råd for sårhet i munnen hvis noen har noen.

Hvis du har tatt den i to uker uten noen særlig bedring er det på tide å ta en ny tur til legen og be om noe annet, denne har tydeligvis ikke virket.

Hvis du har tatt den i to uker uten noen særlig bedring er det på tide å ta en ny tur til legen og be om noe annet, denne har tydeligvis ikke virket.

Det kan ikke være på grunn av at den ikke har stått kaldt den ikke har virket da?

Jeg begynner å bli ganske lei av alle forskjellige munn problemene som har kommet og gått i over et år nå.  Det er lite hjelp å få for det så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.  Om det i hele tatt er noen vits i å kontakte legen igjen.

Det kan ikke være på grunn av at den ikke har stått kaldt den ikke har virket da?

Jeg begynner å bli ganske lei av alle forskjellige munn problemene som har kommet og gått i over et år nå.  Det er lite hjelp å få for det så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.  Om det i hele tatt er noen vits i å kontakte legen igjen.

Jeg synes alltid man skal oppsøke legen på nytt dersom man har fått et medikament som ikke gir ønsket effekt.

Dersom det er sopp som forårsaker smertene dine i munnen, så kan det behandles også med tabletter; ofte er en tablett nok.

Jeg synes alltid man skal oppsøke legen på nytt dersom man har fått et medikament som ikke gir ønsket effekt.

Dersom det er sopp som forårsaker smertene dine i munnen, så kan det behandles også med tabletter; ofte er en tablett nok.

Jeg spurte etter noe annet, for jeg brukte mycostatin for et år siden.  Den gangen synes jeg det hadde effekt selv om ikke legen kunne se at jeg hadde sopp, men jeg likte ikke å ta det.  Jeg forstod det slik på legen at det ikke var noe annet enn den.  

Vet ikke om det nytter å oppsøke legen igjen, men jeg skal til en spesialist på noe annet, og tenkte han kanskje kunne se på det også. Han har jo lege utdanning han også, og det tar ikke så mange sekundene å se på det.

Det er sannsynligvis ubalanse og tørrhet i munnen som har gjort at jeg har begynt å få så mye problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...