påskelilje Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Vi trenger et sittemøbel i gangen. Enten en benk eller en stol. Hva et penest og hva er mest praktisk? Velger vi benk, kam vi ha korger til votter mm under. Vi har egentlig nok plass til det fra før, men det blir sikkert greit m ekstra plass. Men hva er penest? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Må du ha et sittemøbel? Synes det tar opp unødig plass, jeg. Ville heller hatt en kommode eller skoskap om jeg hadde hatt plass til det. 0 Siter
påskelilje Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Skrevet 11. desember 2013 Må du ha et sittemøbel? Synes det tar opp unødig plass, jeg. Ville heller hatt en kommode eller skoskap om jeg hadde hatt plass til det. Vi har stor plass nå, og vi savner noe å sitte på. Trenger ikke skoskap (har nok plass i skyvedørsgarderoben) og har kommode i innergangen. 0 Siter
IngridSletten Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Jeg forstår det sånn at dere trenger et sted å sitte for å ta på sko o. l. ? Jeg ville satset på en benk hvis det er plass. Mer fleksibel bruk enn en stol. Bohus har en benk med skuffer i som er ganske stram og fin med runde innfelte håndtak. Ved liten plass: klappsete! Finnes fine modeller i tre eller aluminium. Har selv sistnevnte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2013 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har denne fra Jysk: http://jysk.no/oppbevaring/entremobler/entrebenker/benk-maui-med-pute-og-3-skuffer-hvit og er veldig fornøyd med den. Har tatt ut kurvene og har sko der jeg da, lave sko kan også stå i de lave rommene. Slike finnes i både hvitt, svart og brunt på mange møbelbutikker har jeg sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.