Gå til innhold

tips til å bli bra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk et tips for noen uker siden da vi hadde vondt i halsen den ene etter den andre:

Kjøp hel ingefær. Skrell en bit og rasp den oppi en kopp. Ha oppi sitron og litt sukker og kokende vann. Las stå og trekke noen minutter. Drikk så mye du orker av dette.

I tillegg er det sikkert lurt å prøve og sove litt før du skal ut.

God bedring!

Jeg fikk et tips for noen uker siden da vi hadde vondt i halsen den ene etter den andre:

Kjøp hel ingefær. Skrell en bit og rasp den oppi en kopp. Ha oppi sitron og litt sukker og kokende vann. Las stå og trekke noen minutter. Drikk så mye du orker av dette.

I tillegg er det sikkert lurt å prøve og sove litt før du skal ut.

God bedring!

Jeg ville byttet ut sukkeret med honning, honning er mye "sunnere" enn sukker. :)

Annonse

Krise!

Julebord i kveld, men vondt i halsen og "varm" følelse i ansiktet. Hvordan komme i form i en fei?

Anonymous poster hash: 1ee4c...270

Sånn egentlig synes jeg du skal holde deg hjemme fremfor å risikere å smitte dine kolleger, spesielt nå rett før jul...

Jeg har hørt at en stor dose C-vitamin hjelper på immunforsvaret og kan forebygge forkjølelse eller gjøre den mindre kraftig.

Det tror jeg på, men det bør helst tas forebyggende hver dag, det funker i alle fall for en jeg kjenner. Om han begynner å ta det når symptomene kommer er det for sent. Tar han det daglig berger han stort sett gjennom alt av forkjølelser.

Sånn egentlig synes jeg du skal holde deg hjemme fremfor å risikere å smitte dine kolleger, spesielt nå rett før jul...

JA!!! Det er få ting som er mer irriterende enn å møte syke personer på fest rett før jul, som blåser i om man smitter andre i julen. Som kjent er man som regel på det mest smittsomme helt i starten. En ganske egoisisk handling faktisk.

Anonymous poster hash: 4800b...eb2

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...