Gå til innhold

Moleskin notisbok

Anbefalte innlegg

Som så mange andre er jeg ganske knyttet til og avhengig av min Moleskin notisbok, lommestørrelse. Nå skal jeg gi bort en slik i julegave, og sjekker på nettet hvor jeg lett kan kjøpe den - men blir forvirret! Den fins i mange utgaver, og det ser ut til at det de kaller diary betyr at du får den som kalender. Jeg skal ha en liten en, med blanke blad, og til å skrive i. Ikke notere avtaler, eller finne ut hvilken ukedag påskeaften kommer på. For eksempel.

Noen her som vet at de små, uten kalendarium eller hva søren det heter fremdeles fins i store bokhandler i Oslo?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396070-moleskin-notisbok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...