Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det når den het igjen, den dingsen du anbefalte som skulle gi oss gleder hinsides det meste? Den lille elektriske saken fra Elkjøp, altså?

Det er min tvilsomme venninne som lurer altså, bare så det er sagt ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Selvsagt.

Du er nå overalt, du! Det skulle være en overraskelse da, men hvis det dumper ned en søt, liten julepakke i postkassa di vet du nå at du får en fabelaktig jul . :-)

Skrevet

Du er nå overalt, du! Det skulle være en overraskelse da, men hvis det dumper ned en søt, liten julepakke i postkassa di vet du nå at du får en fabelaktig jul . :-)

Takker på forhånd.

Jammen blir det jul i år også. Mest sannsynlig.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert
Skrevet

Så du har ikke glemt dingen min Tonie? Ikke Amiga eller Lion heller? Dingsen lever i beste velgående i nattbordskuffa mi, der den tar opp nesten all plass. Men den tas fram når jeg har lyst til at øynene skal gå litt i kryss igjen, om dere skjønner.

Håper det blir en god jul!

Annonse

Skrevet

Så du har ikke glemt dingen min Tonie? Ikke Amiga eller Lion heller? Dingsen lever i beste velgående i nattbordskuffa mi, der den tar opp nesten all plass. Men den tas fram når jeg har lyst til at øynene skal gå litt i kryss igjen, om dere skjønner.

Den dingsen din glemmer vi ikke så lett :-)

Skrevet

Hvordan får du plass til den??? noe drøy???*lol*

NORDICA NOR6035

Skrevet

Takk Amiga. De er en knuppelupp og en rosenknopp :-)

Send meg en mail så får du et doc. om ET spesialvibraror Wow! Den skulle gjerne jeg ha fått i julegave! :-)

[email protected]

Skrevet

Hvordan får du plass til den??? noe drøy???*lol*

NORDICA NOR6035

Kom deg på Elkjøp og kjøp julegave til meg! De har ikke Nordica her nede visst! ;-)

Skrevet

Kom deg på Elkjøp og kjøp julegave til meg! De har ikke Nordica her nede visst! ;-)

Nøyer du deg med en NORDICA NOR6035???????? javel, hmmm

Skrevet

Nøyer du deg med en NORDICA NOR6035???????? javel, hmmm

Ikke en gang Google finner det! Og hva er det for noe? *lol*

Annonse

Skrevet

Tar nysjerrigheten overhånd? http://www.elkjop.no/CE10170.html

Her finner du den:-)) stor og vid:-))*lol*

Ser brukbar ut den! Bare kjøp i veg du så kan du selv prøve den ut på meg når du kommer nedover! *gliz* Hvis du ikke heller vil prøve med orginalvare eller ET special! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...