Gå til innhold

Trenger jeg å kjøpe julegaver?

Anbefalte innlegg

Skilt mann i 50 årene som har vært skilt i ca 20 år og har 2 gutter på snart 30.Vi har hatt veldig lite kontakt de siste 5 årene,og det har toppet seg rundt juletider 2011. Det har vært rot med biler og penger,og han eldste har ingen forståelse for min depressive sykdom.Som enebarn ble det enda værre når far og mor døde rundt juletider i 2004.

For det første har jeg bare sett de ca 10 av 30 år,noe som en "gal" og aggresiv mor har insistert på.Jeg liker ikke å krangle,men er en fredens mann,selv om jeg skulle bli skadelidende.Jeg vil ha fred og ro,uansett kostnad.

De fikk julepresanger i 2011,men fikk de i retur,da de ikke var dyre nok.Jeg hadde i løpet av 2011 lånt den eldste 2-3000 kr jeg ikke så noe mer til.Han har "lånt" mange ting av meg som jeg aldri har fått tilbake.De fikk i 2005 150 000 hver i arv fra besteforeldre og 50 000 hver senere (2006 eller 7) De virker begge utaknemlige og griske,og hverken viser medfølelse med psyk far eller å ha noen kontakt med meg.

Jeg har aldri slått de eller hatt noen spesiell streng oppdragelse,men jobbet skift fra 81-99 og kunne være ofte i dårlig humør pga lite søvn og hvile.Uregelmessig matvaner,og alt for mye cola og kaffe.

Depresjonen gir meg vonde tanker,og den evige hvile synes mer fristende enn evig seperasjon fra utaknemlige voksne barn.Jeg er bestefar men,har bare sett det eldste barnebarnet.Lykkepiller er det eneste som holder meg i live,og at jeg fremdeles har ett fjernt håp om at det kan skje noe i 2015 (?)

Jeg har 2800 kr igjen som skal vare helt til den 21/1-14,men har både fryser og kjøleskap fulle av mat.Har både klær og 300 kr i bensin på min gamle volvo 745 fra 91.

Tror vel at begge barna nå jobber 100% og at mor tjener ca 400 000,-.Min uføretrygd er på 325 000,- Min formue i min villa fra 2003 er ca 750 000,-

(Gjelden er på 1 200 000,-) kommunale avgifter er på 10 000 kr året.Har gammel gjeld på 50 000 i tilleg (Kredittkort og inkassokrav både fra Lindorff og SI)

Synes vel det er tull at jeg skal kaste bort 1500 kr på presanger og måtte "sulte" meg for bare 1300 kr i 5 uker.Han eldste blir 30 på 1 juledag.

Føler vel at jeg er "dumsnill" og at de har masse familie som kan hjelpe seg,når jeg ikke har noen.

Jeg er jo enebarn og "foreldreløs" Ble 55 i november.

Heldivis liker jeg ikke alkohol og har aldri dopa meg.

Familiebånd bør vel altid være gjensidig? "Family relationship is a 2-way street."

Føler at jeg har stått stort sett alene hele livet og har blitt mobbet av alle.Klarer ikke å knytte varige nære vennskap over tid.Vurderer å kutte ut mine 2 siste venner pga psykisk sykdom som er verre en min.

Har en fin villa i Høland og trives bra jeg og katten.Er ikke så veldig religiøs,men kanskje åndelig.Tror på en skaperkraft.Om det er en mann og en sønn som snart har bursdag,vet jeg ingenting om.Gudene får klare seg selv uten meg.Ingen guder har noensinne hjulpet meg.Jeg har altid selv krabbet meg ut av kvikksand og myr.

Min hevn får være at jeg overlever og blir både 60 og 70 år.Hvis de så vil angre siden skal jeg slenge døra i fleisen på begge 2.Vurderer å flytte til hemmelig adresse med hemmelig telefon.

x-kone og barn kan får lov til å angre på sine onde synder i 50 år om de gidder.

Om jeg er bitter,ja det er jeg.Som grapefrukt med bitter lemon.

Ensom ulv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396083-trenger-jeg-%C3%A5-kj%C3%B8pe-julegaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...