Gå til innhold

Gutters tid på badet.

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det forsketpå jenter mellom 14 og 17 års bruk av tid på badet om morgenen.

Den forskningen forteller vel lite om det de peker på som tankevekkende, når de ikke i samme slengen forsker på gutter mellom 14 og 17 års tid på badet om morgenen.

Jeg blir oppgitt over tiden min mann bruker på badet, hver dag!! Jeg bruker ca fem minutter inkludert dusj, han bruker minimum en halv time, på hverdagene, skal han ut tar det mer tid.

Selv når vi har dårlig tid må han bruke tid på denne barberingen, og siden han må bruke spesielle koster og syns maskin er en simpel uting så tar det tid.

Jeg har anbefalt maskiner, men det er vist ingen renhetsfølelse/ velvære i det.

Morgenstell er kun en ting for meg, fort, få det overstått, jeg liker det ikke.

Jeg ser på timeglasset og stønner et min tannpuss oppe, et minutt nede, jeg synd timeglasset har sin egen tid om morgenen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396091-gutters-tid-p%C3%A5-badet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En time på badet på morran høres helt vilt ut for meg, men det hendte ofte at jeg valgte bort frokosten for å rekke å sminke meg selv da jeg var ungdom. Soving var enda viktigere enn de to, så jeg hadde alltid knapt med tid.

Enig i at gutter og menn også kan bruke lang tid på badet. Hva de som enda ikke har begynt med barbering bruker så lang tid på er et mysterium. De sminker seg jo ikke, og dusjingen er de ofte kjapt ferdig med. Så hva driver de med, egentlig?

5 min inkl dusj?! Da er du verre enn meg - løper du bare gjennom dusjen? Jeg bruker vel ikke mer enn 5 min når jeg ikke dusjer jeg heller. :) Kjæresten er likedan. Han suser over med barbermaskina innimellom da og da går det noen minutter på det.

Jeg synes det høres deilig ut at mannen din bruker barberskum og kost, høres lekkert, barskt og sensuelt ut.. :)

Hei!

Nå er det forsketpå jenter mellom 14 og 17 års bruk av tid på badet om morgenen.

Den forskningen forteller vel lite om det de peker på som tankevekkende, når de ikke i samme slengen forsker på gutter mellom 14 og 17 års tid på badet om morgenen.

Jeg blir oppgitt over tiden min mann bruker på badet, hver dag!! Jeg bruker ca fem minutter inkludert dusj, han bruker minimum en halv time, på hverdagene, skal han ut tar det mer tid.

Selv når vi har dårlig tid må han bruke tid på denne barberingen, og siden han må bruke spesielle koster og syns maskin er en simpel uting så tar det tid.

Jeg har anbefalt maskiner, men det er vist ingen renhetsfølelse/ velvære i det.

Morgenstell er kun en ting for meg, fort, få det overstått, jeg liker det ikke.

Jeg ser på timeglasset og stønner et min tannpuss oppe, et minutt nede, jeg synd timeglasset har sin egen tid om morgenen.

Tror ikke dere er så typiske. De fleste menn er vel vant med at madammen bruker "evigheter" på å stelle utseende. Har blitt fortalt at kvinner gjerne har mange titalls flasker og krukker og tuber på badet med ulike slags kremer og oljer og salver og godlukt og annen rar guglemeie som bare dem selv aner hensikten med bortsett fra at de nok håper å bli deilige. :rolleyes:

Barbermaskin er for dem med svak skjeggvekst. Barberkrem og høvel er for dem som vil ha jobben skikkelig gjort og ikke kjenne seg som Ludvig fra Flåklypa når de kommer hjem for dagen.

ipad.dagbladet.no/2013/12/14/nyheter/utseende/sminke/ungdom/kjonnsforskning/30824835/

:( Av og til er det fristende å ta sikringen!

Enig i at gutter og menn også kan bruke lang tid på badet. Hva de som enda ikke har begynt med barbering bruker så lang tid på er et mysterium. De sminker seg jo ikke, og dusjingen er de ofte kjapt ferdig med. Så hva driver de med, egentlig?

Lang tid? Enten er gubben i ørska av tretthet eller så er han femi eller så må det være "understellsbehandling". Menn er normalt mest kåt på morran når de er godt uthvilte. Hvis der ikke er noen utsikter til sex senere på dagen eller kvelden, er det ekkelt å lide seg gjennom et helt døgn med kåtskap.

Anonymous poster hash: f575c...3dc

Annonse

Hei!

Jeg blir oppgitt over tiden min mann bruker på badet, hver dag!! Jeg bruker ca fem minutter inkludert dusj,

Selv ikke vi slabbedasker bruker så kort tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...