Gå til innhold

Atter voldtekter innenfor FrP

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2013/12/16/nyheter/seksualforbrytelser/politiske_partier/politikk/30873428/

Hva med om FrP heller innførte en regel om at ethvert medlem som begår voldtekt mot noen, blir ekskludert fra partiet? Kanskje det ville føre til en skjerpelse   og utrenskning av de verste utskuddene i dette partiet?

Anonymous poster hash: cfd40...a39
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396126-atter-voldtekter-innenfor-frp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Captain Cheeseheart

Er du gal? Hvis de kvitter seg med halvparten av medlemmene blir det jo ikke flere disipler igjen til at det blir flere "mooorna jens"-taler, og de får aldri realisert "hjertesaker" som ikke-bompenger, sprit på rabatt og/eller krita, samt skattelette for de som har (mer enn) nok.

Er du gal? Hvis de kvitter seg med halvparten av medlemmene blir det jo ikke flere disipler igjen til at det blir flere "mooorna jens"-taler, og de får aldri realisert "hjertesaker" som ikke-bompenger, sprit på rabatt og/eller krita, samt skattelette for de som har (mer enn) nok.

Er jeg den eneste som fikk Hitler assosiasjoner når jeg så den morna talen? Uansett så er det slemt av deg å kalle halvparten av oss frp'er utskudd =( Utskudd har følelser de også vettu 

Captain Cheeseheart

Er jeg den eneste som fikk Hitler assosiasjoner når jeg så den morna talen? Uansett så er det slemt av deg å kalle halvparten av oss frp'er utskudd =( Utskudd har følelser de også vettu 

Ja, kanskje litt Hitler-assosiasjoner ja, det var i alle fall særdeles lite intellektuelt, noe jeg mener politikk burde være (nazismen var og er anti-intellektuell).

Jeg har ikke kalt en eneste (spesifikk) person noe negativt. Vet de med seg selv at de sjofle sjåvinister, så kan de kanskje ta seg nær av det (jeg sa), men jeg uansett ikke kalt dem noe annet enn nettopp det de kjente seg igjen i.

Er det ikke litt pussig at du som ønsker å bli forsørget av staten, er frp'er?

Anonymous poster hash: 1106e...62c

Er det ikke litt pussig at du som ønsker å bli forsørget av staten, er frp'er?Anonymous poster hash: 1106e...62c

Hm, jeg vet om en som er forsørget av staten nå.

Han er en viss AP ordfører som møtte opp ftil soning i forrige uke.

Sex greier det også visstnok, så det finnes mye bak de forskjellige lukkede dører i alle partier.

Anonymous poster hash: ec81d...5ae

Annonse

Tror du har misforstått, jeg har intet ønske om å bli forsørget av staten, men jeg ser naturligvis store fordeler med en sånn situasjon.

De fordelene kom til å forsvinne som dugg for solen hvis Frp fikk flertall.

De fordelene kom til å forsvinne som dugg for solen hvis Frp fikk flertall.

Ja slabb hvis hele landet skal leve på trygd så kan man ikke gi mye til hver trygdede, der er jeg enig med frp og det sier jo seg selv egentlig? Jeg mener dog at det er latterlig at hele landet skal leve på trygd og at det finnes bedre løsninger. På den fronten har jeg ikke hørt mange gode løsninger fra frp (eller noen andre av de store partiene..) desverre

Endret av schizoid1337

hvis hele landet skal leve på trygd så kan man ikke gi mye til hver trygdede, der er jeg enig med frp og det sier jo seg selv egentlig? Jeg mener dog at det er latterlig at hele landet skal leve på trygd og at det finnes bedre løsninger. På den fronten har jeg ikke hørt mange gode løsninger fra frp (eller noen andre av de store partiene..) desverre

Nå er det ingen som ønsker at hele landet skal leve på trygt. Men Frp er det partiet man absolutt ikke burde stemme på hvis man gjør det. Frps politikk vil føre til det samme som i USA, en liten gruppe meget rike, og en stor andel lut fattige. Pussig nok er Frp det største partiet blandt trygende. Mulig det er mange med lite hånbagasje i denne gruppen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...