AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Jeg er kvinne, 42 år, som det siste året har fått voldsomme humørsvingninger. Blir veldig, veldig lei meg og føler ofte for å gråte, og gjør det. Neste dag lurer jeg på om jeg har gått frra vettet fordi jeg var så innmari lei meg. Blir plutselig oppfarende, helt ut av det blå, og urasjonell. Kjenner jeg blir helt tappet for energi av dette og er veldig sliten når jeg "kommer til meg selv". Føler det sliter veldig på ektemannen min også...humøret mitt. Er ellers i bra form, jobber 100%, følger opp unger, spiser sunt og er normalvektig. Har nogenlunde normal menstruasjonssyklus, men kommer plutselig 10 dager for tidlig en sjelden gang. Hva kan hjelpe mot humørsvingningene, bør jeg oppsøke lege? Anonymous poster hash: 66a08...428 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Ingen som har råd å gi? Trodde dette var et allment problem i overgangsalderen... Anonymous poster hash: 66a08...428 0 Siter
stiften Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 ta kontakt med fastlege. kanksje kan h*n ta blodprøver som evt bekrefter overgangsalder. Andre råd er å sørge for nok søvn, unngå for mye stress, mosjoner jevnlig og spis sunt til daglig. Dvs råd som er bra for folk flest 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 ta kontakt med fastlege. kanksje kan h*n ta blodprøver som evt bekrefter overgangsalder. Andre råd er å sørge for nok søvn, unngå for mye stress, mosjoner jevnlig og spis sunt til daglig. Dvs råd som er bra for folk flest Takk for svar Tror fastelege er mitt behov...men sitter litt inne hos meg å ta dette opp med ham... Anonymous poster hash: 66a08...428 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.