Gå til innhold

Hvorfor spilles det ikke julemusikk?

Anbefalte innlegg

Før likte jeg så godt å handle julegaver like før jul. Det var koselig å gå på kjøpesentre og høre vakker julemusikk i bakgrunnen. Det gjorde julehandelen så koselig. Men nå hører jeg ikke julemusikk på sentrene lenger. Hva har sjedd? Er det slutt på det?

Anonymous poster hash: 16d7b...511
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396205-hvorfor-spilles-det-ikke-julemusikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det koster penger for butikkene å spille musikk/ha radio på. Det koster flere tusen. spiller man musikk uten å betale dette gebyret får man bot. Og det er mange kunder som reagerer på slik "støy" og butikker mister kunder på det. Dessverre.

Jeg synes også det er koselig med bakgrunnsmusikk - særlig nå i juletider.

Endret av hww

Hva? Jeg hørte da klissen julemusikk sist jeg var innom Kid Interiør. Tror det var "Last Christmas" med "Wham". Gjorde meg ikke mer kjøpelysten akkurat, snarere uvel.

Edit: Tror dette er en trolletråd?

Endret av Bella Dotte

Før likte jeg så godt å handle julegaver like før jul. Det var koselig å gå på kjøpesentre og høre vakker julemusikk i bakgrunnen. Det gjorde julehandelen så koselig. Men nå hører jeg ikke julemusikk på sentrene lenger. Hva har sjedd? Er det slutt på det?

Anonymous poster hash: 16d7b...511

Her tenker jeg omvendt. Jeg liker julemusikk hjemme når vi forbereder oss til jul, men misliker å høre samme musikken i kjøpesentra under førjulsstresset, det blir på en måte misbruk.

Helt uenig. Hadde ingen julestemning mens jeg gikk og handlet gaver i går. Gikk i mange butikker.  Før har gavehandelen vært så koselig fordi jeg fikk julestemning av det.  Det var en av de koselige forberdelsene. MEn hele den gleden forsvann når det ikke spilles julesanger. Nå og de siste årene er det bare stress.

Helt uenig. Hadde ingen julestemning mens jeg gikk og handlet gaver i går. Gikk i mange butikker.  Før har gavehandelen vært så koselig fordi jeg fikk julestemning av det.  Det var en av de koselige forberdelsene. MEn hele den gleden forsvann når det ikke spilles julesanger. Nå og de siste årene er det bare stress.

Handle på nettet, så kan du spille den julemusikken du selv vil.

Annonse

Ok, forskjellen er vel at jeg aldri forbinder handling med kos uansett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...