Gå til innhold

Når legger dere julegavene under treet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe ligger ved siden av juletreet nå, det skal pyntes i ettermiddag. :) Men jeg må vel vente med å legge pakkene _under_ treet til ungene kommer i morgen kveld, sammen med det som fremdeles ligger i poser rundt her. Ungene har motvillig gått med på at jeg får pynte treet alene i dag, siden de kommer først i morgen kveld blir det for mye stress synes jeg - jeg vil kose meg med treet fra i dag siden vi sannsynligvis kaster det ut igjen 1-2. januar. Men jeg har lovt at de skal få legge pakkene under treet. :o)

Husker ikke hvilken dag, muligens torsdag... treet pynta og  pakkene lagt under treet etterhvert som de kom.... og ungene på 3 og 5 år har ikke vist antydning til interesse til å riste på de :D helt utrolig... Da jeg var liten var jeg litt mer nysgjerrig ja hehe :) Moren min gjemte de på soverommet - jeg snek meg inn og knadde og ristet...... så det ble jo litt kjedelig på juleaften da jeg hadde klart å gjette meg til omtrent alt som var i pakkene :) Det er bare en ting vi har gjemt nå til juleaften, og det er julestrømpene. Har kjøpt slike ferdigfylte i år da, men åpnet de og la inn et par ekstra ting. Tenkte henge de på peisen julemorgen. Nissen har liksom vært innom med en liten hilsen i løpet av natta ;-)

Annonse

Husker ikke hvilken dag, muligens torsdag... treet pynta og  pakkene lagt under treet etterhvert som de kom.... og ungene på 3 og 5 år har ikke vist antydning til interesse til å riste på de :D helt utrolig... Da jeg var liten var jeg litt mer nysgjerrig ja hehe :) Moren min gjemte de på soverommet - jeg snek meg inn og knadde og ristet...... så det ble jo litt kjedelig på juleaften da jeg hadde klart å gjette meg til omtrent alt som var i pakkene :) Det er bare en ting vi har gjemt nå til juleaften, og det er julestrømpene. Har kjøpt slike ferdigfylte i år da, men åpnet de og la inn et par ekstra ting. Tenkte henge de på peisen julemorgen. Nissen har liksom vært innom med en liten hilsen i løpet av natta ;-)

BTW - så syns jeg pakkene under treet er utrolig koselig "julepynt" i seg selv, så glad ungene lar pakkene være i fred. I fjor rev vesla opp den ene pakken, så da måtte vi bare gjemme pakkene... men hun var bare 2 år da, så forstod ikke helt det med jul. Nå virker det som de begge har skjønt at man ikke åpner de før juleaften :) Ikke har de mast om en liten prøvepakke engang.... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...