Gå til innhold

Lommebok savnet - noen synske der ute? :D

Anbefalte innlegg

hehe, må jo bare prøve meg... men håper noen har noe tips til hvor jeg kan lete altså. Det siste jeg husker er at jeg stod i gangen, trolig en stresset morgen? Hmmmm og skulle putte bankkortet som lå oppi det oppi mobilholderen min som har eget bur til kort, men av en eller annen grunn så la jeg ikke det kortet oppi, nå  ligger kun førerkort og andre kort der - heldigvis førerkortet da, litt kjedelig om jeg måtte la bilen stå.... :D samtidig var der var 2-3 hundre kroner i kontanter, men ellers ingenting annet viktig. En sort skinnlommebok av den klassiske typen. 
Nå er altså lommeboka sporløst borte med innhold. Så nå får jeg ikke kjøpt noe jeg om det er noe jeg mangler da, har heldigvis en mann som kan handle for meg hehe :) men han er jo litt frustrert over dette da, for det er typisk meg å miste ting, jeg er bare så virrete, mobiltelefon, nøkler osv... 

I samme rennet har vi drevet og sortert en del kasser i gangen, jeg spurte om han hadde sett en lommebok mens han drev på, jo han hadde sikkert sett en lommebok, men var ikke helt sikker! Grrr... har du tatt min lommebok da? Nei.... hmmmm jeg så litt i de kassene, men intet spor. Så i et par jakker jeg pleier å bruke og vesken, men ikke der heller. Og ikke i bilen..... 

Det endte med at jeg bestilte meg et nytt bankkort... men jeg MÅ finne lommeboka altså. 

Sukk... det var det siste førjulsstresset før vi lar julefreden senke over oss.

God jul alle sammen :) (mitt ønske til jul er å finne lommeboka mi)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396233-lommebok-savnet-noen-synske-der-ute-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt tanken, men tvilsomt hehe :) Memorerte litt her, og kom på at onsdag handlet jeg etter å ha hentet syke barn i barnehage. Torsdag var jeg på jobb. Jeg husker at jeg kjøpte noe, ser av nettbank at jeg ikke trakk kortet, men jeg kjøpte en brus og litt nøtter, tror jeg brukte cash - og cash og kort lå i den lommeboka. Tvilsomt at lommeboka lå igjen på jobb... hrmfffffffff jeg må lete mer :) 

I søpla?

Oh en gledens dag, så glad jeg ble nå.... jeg fant den :)

Jeg har sjekket en gang før der, men fant den ikke... men nå måtte jeg bare sjekke en gang til, ryddet litt i bilen, dro setene lenger bak for å se om den lå under, og der, helt inntil døra ved stolen der lå den... 

Så nå er jula reddet hehe :) God jul :)

og vimselusa meg fant ikke mobilen i stad, den er utladet - så man kan jo ikke ringe etter den. Åh nei tenkte jeg, juleaften og greier, tenk om folk prøver å ringe meg eller sende sms for å ønske god jul og blir fornærmet for at jeg ikke svarer :D 

Lette jo overalt..... så tok jeg en titt til - i en skuffe, under en haug med vaskeservietter som vesla hadde tatt ut av pakken og gjemt mobilen min under!!!!! Jaja, nå var det tydeligvis ikke jeg som hadde forlagt mobilen, men luringen min som hadde gjemt den. Jaja... jeg blir nå god til å lete nå da LOL :)

God jul folkens.... mitt nyttårsforsett må bli å ikke være så vimsete. Skulle trent litt mindfullness tror jeg, og ikke minst hatt en fast plass til alt :) 

Oh en gledens dag, så glad jeg ble nå.... jeg fant den :)

Jeg har sjekket en gang før der, men fant den ikke... men nå måtte jeg bare sjekke en gang til, ryddet litt i bilen, dro setene lenger bak for å se om den lå under, og der, helt inntil døra ved stolen der lå den... 

Så nå er jula reddet hehe :) God jul :)

Bra at du fant den, for har ikke tro på at synske hadde kunnet hjelpe.Jeg er også vimsete, plagsomt. God jul!

Anonymous poster hash: d2a66...442

Annonse

Bra at du fant den, for har ikke tro på at synske hadde kunnet hjelpe.Jeg er også vimsete, plagsomt. God jul!

Anonymous poster hash: d2a66...442

Ikke si det, min bestemor ringte stadig en synsk dame i nabobygda og hun fant igjen ting på de utroligste steder.... hun er visst død nå, men sønnen har visst arvet evnene... dessverre vil de fleste synske ha betaling - og der er det vanskelig  å finne seriøse, for det er en del lurendreiere der ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...