stjernestøv Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Noen som har julestemning? Her er det ikke mye julestemning, blåser og regner ute men inne har vi tent lys og pyntet tre. Likevel julestemningen er ikke der 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Joda, her så! Skal dra og kjøpe julegave til meg selv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Skrevet 23. desember 2013 Joda, her så! Skal dra og kjøpe julegave til meg selv Det gjorde jeg og, kjøpte meg ny veske Hva skal du kjøpe? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Det gjorde jeg og, kjøpte meg ny veske Hva skal du kjøpe? Det skulle egentlig være en overraskelse! Men OK, da, det ble en stavmikser. Jeg hadde sett meg ut og bestilt og trodde jeg skulle hente den, men den fantes ikke på lager. Isteden fikk jeg en av et annet merke som var litt dyrere. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er 100% fornøyd, men det jeg prøver å si til meg selv at det ene sikkert kan være like bra som det andre, og nå har jeg ihvertfall en stavmikser. I kveld blir det etter planen spinatsuppe 0 Siter
Togli Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Julestemningen kommer garantert ikke hvis man sier til seg selv at den ikke er der God jul 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Skrevet 23. desember 2013 Det skulle egentlig være en overraskelse! Men OK, da, det ble en stavmikser. Jeg hadde sett meg ut og bestilt og trodde jeg skulle hente den, men den fantes ikke på lager. Isteden fikk jeg en av et annet merke som var litt dyrere. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er 100% fornøyd, men det jeg prøver å si til meg selv at det ene sikkert kan være like bra som det andre, og nå har jeg ihvertfall en stavmikser. I kveld blir det etter planen spinatsuppe Gratulerer med ny stavmikser 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Gratulerer med ny stavmikser Takk! Har bare brukt en måned ellerno på å bestemme meg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Skrevet 23. desember 2013 Julestemningen kommer garantert ikke hvis man sier til seg selv at den ikke er der God jul Kom seg litt når jeg erstattet de lilla dukene med røde. God jul til deg og 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Det skulle egentlig være en overraskelse! Men OK, da, det ble en stavmikser. Jeg hadde sett meg ut og bestilt og trodde jeg skulle hente den, men den fantes ikke på lager. Isteden fikk jeg en av et annet merke som var litt dyrere. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er 100% fornøyd, men det jeg prøver å si til meg selv at det ene sikkert kan være like bra som det andre, og nå har jeg ihvertfall en stavmikser. I kveld blir det etter planen spinatsuppe Det er ikke lov å åpne pakkene dagen før dagen! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Hah, nå er det jaggu for sent! Og middagen er fortært. Det var sinnsykt godt, skal jeg si deg, kunne godt passet i psykiatriforumet. Ante IKKE at spinatsuppe kunne smake så godt! Og det var masse løk og purre oppi også, begge deler smaker jo så sterkt, men etter at det var kokt og purert, smakte det krem!Kunne ha servert det til en baby! Og så hadde jeg oppi fløten! Jeg gir meg over her jeg altså - beste kjøpet jeg har gjort på lenge Jeg er nå sertifisert suppekokk! 0 Siter
Gjest Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Dette er min første udeprimerte jul på maaaaange år. Har litt julestemning men ikke mye :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Skrevet 23. desember 2013 Dette er min første udeprimerte jul på maaaaange år. Har litt julestemning men ikke mye :-) Godt du ikke er deprimert da 0 Siter
Togli Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Kom seg litt når jeg erstattet de lilla dukene med røde. God jul til deg og Et godt valg! Jeg har ingen duker i huset, men tar på en på langbordet til julemiddagen imorgen Gleder meg til å sette pinnekjøttet på damping imorgen formiddag, for da lukter det jul i hele huset 0 Siter
Gjest Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Dette er min første udeprimerte jul på maaaaange år. Har litt julestemning men ikke mye :-) Har ikke så mye julestemning jeg heller, men det gjør ingenting, for nå har jeg det godt. Tenkte på fjor jul når jeg var deprimert og ikke visste hvordan jeg skulle klare å lage til jul. Jeg går ut fra at jeg får litt julestemning når jeg kjenner lukten av pinnekjøtt i morgen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Skrevet 23. desember 2013 Et godt valg! Jeg har ingen duker i huset, men tar på en på langbordet til julemiddagen imorgen Gleder meg til å sette pinnekjøttet på damping imorgen formiddag, for da lukter det jul i hele huset Blir pinnekjøtt her og, ja da lukter det jul 0 Siter
Gjest Skrevet 23. desember 2013 Skrevet 23. desember 2013 Har ikke så mye julestemning jeg heller, men det gjør ingenting, for nå har jeg det godt. Tenkte på fjor jul når jeg var deprimert og ikke visste hvordan jeg skulle klare å lage til jul. Jeg går ut fra at jeg får litt julestemning når jeg kjenner lukten av pinnekjøtt i morgen Jeg tror jeg vet akkurat hvordan du har hatt det.. Det enorme "tungsinnet" er borte... Godt :-) Vi får nyte det så godt vi kan :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.