Sibel Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 at Big Ben heter Big Ben? Jeg spurte en på 45 år hva den klokka i London heter og hun visste ikke at den blir kalt for Big Ben... er ikke det litt vel spesielt? Trodde alle voksne visste at den blir kalt for det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 at Big Ben heter Big Ben? Jeg spurte en på 45 år hva den klokka i London heter og hun visste ikke at den blir kalt for Big Ben... er ikke det litt vel spesielt? Trodde alle voksne visste at den blir kalt for det? Det at de fleste gjør det betyr ikke at alle gjør det. Anonymous poster hash: d7201...baf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 http://snl.no/Big_Ben<br /><br />Tårnet som huser selve klokken, fikk navnet Elisabeth tower så sent som i 2012.Anonymous poster hash: cfd84...f4f 0 Siter
Gjest Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 at Big Ben heter Big Ben? Jeg spurte en på 45 år hva den klokka i London heter og hun visste ikke at den blir kalt for Big Ben... er ikke det litt vel spesielt? Trodde alle voksne visste at den blir kalt for det? Jeg visste det heller ikke så da må jeg også være spesiell. Jeg har sikkert hørt det, men det har vel litt med hva vi fester oss med. Det har aldri interessert meg, og da glemmer jeg det nok like fort som jeg hører det. Men hadde jeg vært i london og sett den, ville det nok kanskje vært annerledes. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Jeg trodde de aller, aller fleste visste det, men det er tydeligvis ikke tilfelle. Da jentungen min var 10 år fikk hun vite at vi skulle til London og det første hun sa var:"Da vi jeg se Big Ben!" 0 Siter
org Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Noen vet dette, noen vet noe ganske annet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 at Big Ben heter Big Ben? Jeg spurte en på 45 år hva den klokka i London heter og hun visste ikke at den blir kalt for Big Ben... er ikke det litt vel spesielt? Trodde alle voksne visste at den blir kalt for det? Det er mer spesielt å tenke over og stille spørsmål ved en sånn bagatell:):) Anonymous poster hash: e9b21...f59 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.