Gå til innhold

Er det ikke veldig spes og ikke vite...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

at Big Ben heter Big Ben?

Jeg spurte en på 45 år hva den klokka i London heter og hun visste ikke at den blir kalt for Big Ben... er ikke det litt vel spesielt? Trodde alle voksne visste at den blir kalt for det?

Det at de fleste gjør det betyr ikke at alle gjør det.

Anonymous poster hash: d7201...baf

Jeg spurte en på 45 år hva den klokka i London heter og hun visste ikke at den blir kalt for Big Ben... er ikke det litt vel spesielt? Trodde alle voksne visste at den blir kalt for det?

Jeg visste det heller ikke så da må jeg også være spesiell. :)

Jeg har sikkert hørt det, men det har vel litt med hva vi fester oss med. Det har aldri interessert meg, og da glemmer jeg det nok like fort som jeg hører det. Men hadde jeg vært i london og sett den, ville det nok kanskje vært annerledes.

Annonse

Det er mer spesielt å tenke over og stille spørsmål ved en sånn bagatell:):):)

Anonymous poster hash: e9b21...f59

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...