Gå til innhold

Julaften og ferdig :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og mannen min har jobbet hardt flere dager og timer om nettene, nå er alt ferdig :-)

Hvite duker, spente barn, tente lys, kongerøkelse, og nå lager jeg mat og han er på siste kjørerunde.

Snart kirken og jeg er så glad :-) først er man sliten, men så når julaften er her, er alt i orden, bare hygge seg og spise og drikke god vin. Nå gleder jeg meg til kirken.

Barna kjenner på pakkene og er så glade, og jeg er så glad og alt er så fint.

Hvert år som voksne er jeg liksom like glad når julaften er her, for da kjenner man at det var verdt sene netter, og lite søvn.

I går så jeg på Hovmesteren, og før det fikk jeg nyttige ribbetips, vi kjøper økologisk ribbe, så jeg håper grisen har hatt et ok liv, at den litt sånn ga sitt liv, så den skal jeg dampe 30 min så skjære svor i ruter og steke i flere timer.

Jeg kunne skrive mye, nå har jeg tid, og jeg er så glad, grått og vått ute, lunt og varmt inne, så skikkelig jul :-)

Min mann er så glad, og i dag vekket han meg og fikk sin julegave :-)

God jul til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396241-julaften-og-ferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God jul til deg også. Her var alt ferdig på søndag for da var første juleselskap og i dag blir det andre og da skal pakkene som ligger under treet også pakkes opp :)

Hei!

Da er du mitt forbilde for neste år!! Du er flink.

God jul Dorthe..

Nå synger Sølvguttene snart :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396241-julaften-og-ferdig/#findComment-3517633
Del på andre sider

Annonse

God Jul! Vi hadde en trivelig julekveld og helt uten stress i forkant i grunnen. :) Håper du slapper av og koser deg. :)

Hei!

Ja vi også helt uten stress, men ganske travelt i dagene i forkant:-)

I dag bare slapper vi av, ser film, "mission imposible" og jeg har satt opp planetsystemet, og innstilt dette etter planetenes bane 12/1-2012. Jeg ville ikke ha noen forstyrrelser mens jeg monterte det, men nå kan alle se og glede seg. Jeg har også montert nordlys på rommet mitt :-) 

Jeg håper min psykiater klarer å montere planetsystemet hun fikk, syns hun er plundrer merkelig med tekniske ting i blant, feks måtte jeg sende henne en informasjon over hvordan mobilen hennes skulle være innstilt for å få bilder. Nå er det i orden.

Jeg har kjøpt nordlys til min psykiater i bursdagsgave, og nordlyset var egentlig det beste, hyggelig å avslutte dagen med det beroligende nordlyset i et mørkt rom :-)Planetsystemet bråker, så det er ikke noe man bare lar surre og stå, nordlyset er helt stille.

Ha en fortsatt fin jul :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396241-julaften-og-ferdig/#findComment-3517671
Del på andre sider

Hei!

Du får kjøpt det på teknisk museum, det koster, tror det var 298.-

men det koster også planetsystemet, så nå ble jeg usikker...

Men noe sånn ca der, det er forskjellige plater man kan legge på så får man ulikt mønster, og ulikt fargespill..

På julaften vil jeg mene, at selv om de andre syns jeg er rar, så var det denne gaven, alle ville ha, de måtte t.o.m. åpne den og prøve den, men da sov jeg, for jeg la meg vist ca kl 21.30. sier menneskene som var her (jeg mener jeg la meg kl 24.30, men sikkert husker jeg klokkeslett da jeg våknet), jeg gikk bare når jeg var sliten, jeg ble syk egentlig, men jeg pleier egentlig bare gå når jeg får nok, men jeg kastet faktisk opp, over gulvet på rommet mitt. 

Dette gjør jeg aldri, og jeg var så syk at jeg ikke klarte tørke det opp, derfor luktet rommet mitt ekkelt da jeg våknet. Jeg ville min mann skulle komme til meg, men han er jo så sosial, og han visste ikke at jeg ble så syk, jeg ble redd da jeg kastet opp. Før han stod opp i dag hadde jeg stått opp og vasket, så han visste det ikke. Jeg syns det var rart han ikke tittet inn til meg, men han var vel trøtt.

Også er alle vant med at jeg bare går når jeg blir sliten som han forklarte, men i går gikk jeg fordi jeg følte meg sliten og syk. Jeg hadde feber på morgenen, da tok jeg paracet og ibux og ble bra :-) Derfor har jeg hatt en fin og fredelig 1 juledag. Jeg er ikke helt bra egentlig, jeg føler meg kvalm, så jeg klarer ikke spise likevel. jeg syns det er vanskelig å vite når jeg blir syk, jeg kan bli syk, og da er det andre mennesker som oppdager det før meg. (det tror jeg er uvanlig)

Nå skal jeg se Narnia :-)

Håper du hygger deg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396241-julaften-og-ferdig/#findComment-3517677
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...