Gå til innhold

Venner og penger

Anbefalte innlegg

Når jeg og en venn er ute på byen har det blitt en vane at vi skal kjøpe hver vår runde i baren, dette både fordi den ene passer bordet evt for at begge skal slippe å stå i kø. Nå er det sånn at jeg opplever at jeg som oftest kommer dårligst ut av det og kjøper en runde mer, dette kan jo være tilfeldig.

Har også opplevd å måtte legge ut for buss, drosje som jeg ikke har fått igjen. Det er ikke sånn at dette skjer hver gang altså og trur ikke det er med overlegg. Har heller ikke lyst å virke smålig. Men har dere noen tips til meg hvordan jeg kan unngå å gå i minus på barrunder? Hvordan pleier dere å gjøre det. Kjøper dere hver sin tur?

Anonymous poster hash: eb971...f7c

Anonymous poster hash: eb971...f7c
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396245-venner-og-penger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg og en venn er ute på byen har det blitt en vane at vi skal kjøpe hver vår runde i baren, dette både fordi den ene passer bordet evt for at begge skal slippe å stå i kø. Nå er det sånn at jeg opplever at jeg som oftest kommer dårligst ut av det og kjøper en runde mer, dette kan jo være tilfeldig. Har også opplevd å måtte legge ut for buss, drosje som jeg ikke har fått igjen. Det er ikke sånn at dette skjer hver gang altså og trur ikke det er med overlegg. Har heller ikke lyst å virke smålig. Men har dere noen tips til meg hvordan jeg kan unngå å gå i minus på barrunder? Hvordan pleier dere å gjøre det. Kjøper dere hver sin tur?Anonymous poster hash: eb971...f7c Anonymous poster hash: eb971...f7c

Si at du synes det er greit at dere heretter gjør opp hver for dere. Ikke for å være mistenksom, men det kan jo hende at den andre er bevisst på at du kommer dårligere ut. Det vanlige er jo at voksne gjør opp hver for seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396245-venner-og-penger/#findComment-3517726
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...