laban Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Må innrømme at jeg som anser meg selv om kristen og aktiv kirkegjenger, ikke helt vet forskjellen mellom luthersk og protestantisk... og hvilke menigheter som er lutherske og hvilke som ikke er det.I "opprydningsinnlegget" mitt skulle det stått "det er ikke lenger slik at alle protestanter tilhører samme kirke". Men det skjønte du sikkert 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 I "opprydningsinnlegget" mitt skulle det stått "det er ikke lenger slik at alle protestanter tilhører samme kirke". Men det skjønte du sikkert Skjønte det! 0 Siter
Mirabell Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Den norske kirke er evangelisk-luthersk og en del av den protestantiske grenen av kristendommen. 0 Siter
laban Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Den norske kirke er evangelisk-luthersk og en del av den protestantiske grenen av kristendommen.Enig, det var bl.a. det jeg forsøkte å si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.