Hushjelpen Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 hehe:) Er ikke kjent i eller med shopping i London, men endelig skal jeg dit!! I begynnelsen av januar - ser de har mange merker som Acne, Michael Kors, marc Jacobs osv på nett, men er det butikk eller senter eller noe? Flere merkebutikker eller en stor butikk med mange merker? 0 Siter
cilie Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Stor butikk m mange avdelinger med ulike merker. 0 Siter
cilie Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Flere etasjer. Mange dyre merker, så skal du dit under salget, kan du sikkert gjøre gode kjøp! 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Skrevet 25. desember 2013 Cilie, vet du når det store salget er`? Ev når alt salg starter i London? Vi skal dit 9 januar, håper ikke det er for sent... kanskje alt er utsolgt:)) 0 Siter
cilie Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Cilie, vet du når det store salget er`? Ev når alt salg starter i London? Vi skal dit 9 januar, håper ikke det er for sent... kanskje alt er utsolgt:)) Jeg tror det starter like over jul... Vil tro det fortsatt varer 9. Liker du Body shop produkter, så er det omtrent halv pris. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Skrevet 25. desember 2013 Body Shop er bra!! Håper det fortsatt er salg da, hehe... Gleder oss stort, men er såååå lite reisevandt, så jeg må¨spørre om alt her:) 0 Siter
laban Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Gleder oss stort, men er såååå lite reisevant, så jeg må¨spørre om alt her:) Jeg tror det tryggeste er at jeg blir med dere, er det greit? Jeg blir grønnstripet av misunnelse hver gang du skriver om den turen. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Skrevet 26. desember 2013 haha, Laban, ja kunne du blitt med som guide, så hadde det vært topp altså) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.