Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

•  cilie

17

• Lillemus

5

• Nicklusheletida

4

• Kayia

4

Jeg er veldig glad i ordtak, men kan egentlig ikke ett eneste ett. Det er vel hunden som er begavet ja, eller er det i skapet hunden er??  :D

Begavede hunder og begravde gordiske knuter gjør sikkert samme nytten som de tradisjonelle ordtakene. Du bare fremstår som ungdommelig når du stokker de om, - hvis du leser tekster skrevet av ungdom så finner man nemlig  en haug med ordtak som har blitt blandet sammen. Det virker som om de mer tradisjonelle ordtakene er på vei ut av språket.

Jeg er veldig glad i ordtak, men kan egentlig ikke ett eneste ett. Det er vel hunden som er begavet ja, eller er det i skapet hunden er??  :D

Tjihi - har vel heller ikke hørt om begavede hunder i ordtakssammenheng! Men som Frosken sier, høres du veldig ungdommelig ut!

Er det HER den gordiske knuten ligger begravet?? Du tenker ikke - som Lillemus så riktig påpeker, nemlig at du kan gjøre valg for deg, alene og helt selv? DU er ansvarlig for ditt liv vettu, og han for sitt :)

Ja, men jeg kan jo ikke bestemme over han.

Annonse

Det er da stadig flere som får sitt første barn etter fylte 40. Jeg har en kollega som fikk 2 barn etter fylte 40 faktisk, hun hadde ingen fra før. Så det med barn er ingen unnskyldning for å bli i denne parodien på et forhold.

Jeg vet det kan skje, men som gynekologen min sa; " du er mer fruktbar nå enn om to år." Og jeg ønsker ikke å bli for gammel heller. Nesten allerede for sent. Hurra for bortkastede år:(

Berg og dalbaneattituden kan komme av den langvarige utroskapen i fra din side. Dere virker åpenbart veldig bitre på hverandre. Jeg skjønner at han var den første som var utro, så var det deg og så er det nå ha som ikke kommer hjem om natta. Skal dere få dette til å fungere, må dere sette strek over alt som har vært, men det spørs om det er mulig. Jeg tror ikke det. Jeg tror ikke du noen gang vil få fred med deg selv heller og tenke at mannen er den rette for deg. Jeg tror det er mye kaos i hodet ditt.

Du har mye rett i hva du skriver.

Min utrosak var når sant skal sies mye verre og mer omfattende enn en fylleepisode han var involvert i. Men det å være en god partner for meg- der feilet han, synes jeg da...

Det ER mye kaos.

Problemet er jo at du blir i dette forholdet og derfor aldri kommer deg videre slik at du faktisk kunne fått sjansen til å treffe ham som kan bli far til dine barn før det er for sent................

Ja, den vissheten var nok mer gjeldende i fjor. Nå er det bare negativt også. Nå tenker jeg på all tid som har gått, så da må vi i alle fall ordne opp... Men nå er det igjen bare surt her da....

HAN sier han skal selge??? Du da, skal ikke du selge? Har du virkelig ikke tatt en eneste beslutning når det gjeldet dette ENNÅ?!?!! Selvfølgelig kan bare du, kun, utelukkende, alene, helt på egenhånd bestemme det, og det er jo det du også gjør HELE tiden. Å ikke ta valg er også et valg, og å overlate livet sitt i hendene på andre er idioti, ansvarsfraskrivelse, feigt, dumt og oppskriften på er ulykkelig liv. Og du er ikke mye lykkelig, og kommer aldri til å bli det før du tar noen grep OG gjør det SLUTT! Hva har han med dette i det hele tatt å gjøre, det er da ikke han og omgivelsene dine som skal gjøre det for deg, like lite som det er de som skal gjøre deg lykkelig, gi deg et barn, selge huset eller slanke deg, eller noe annet. Du er voksen! Slutt og klag, bli forbannet på deg selv, og spark deg avgårde. Det er da ikke så mange månedene siden du sa det var ugjenkallelig slutt, og at det var en lettelse? Skjerp deg, og ta ansvar for ditt eget liv. Du bestemmer over deg selv.

Takk for spark bak! Skal leses igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...