Gå til innhold

Trenger råd igjen! (avstandsforelskelse)

Anbefalte innlegg

Kort forklart: Jeg er avstandsforelska i ei jente, hun i meg. For en stund siden ringte jeg henne en lørdagskveld (i fylla). Det var første gang vi pratet sammen, og da sa hun at hun ikke kjente meg og sånn (går ikke ut med helt fremmede?). Hun var forresten også ganske så fin i formen.

Så strengt tatt bør jeg vel ta motet til meg og prate med henne på jobb, men det er litt vanskelig akkurat det. Hun jobber alltid sammen med noen venninner, og jeg har ikke lyst til å ha publikum når jeg tar det store skrittet. Og ihvertfall ikke venninnene (dere vet åssen jenter er!). Jeg har hatt et par gyldne sjanser (i løpet av et år), men jeg kan ikke vente på at en ny skal dukke opp.

Derfor lurer jeg på om jeg skal ringe henne igjen? Denne gangen i edru tilstand. Hun er sjenert, og liker dessuten gutter som er litt tøffe og tar initiativ, så hun kommer aldri til å ta initiativet!!!!

Jeg føler at det er litt ekkelt å gå "bakveien" på den måten, men skal jeg ringe igjen eller skal jeg ikke?

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Ring til jenta du. Så får du en første peiling på om dine følelser finner gjenklang hos henne.

Men vær edru. Forelskelse og lyster og tenning starter i hodet. Da er det lurt å være klar der oppe.

Men kjære deg. Var det ikke du som hadde samme innlegget for lenge siden? Nå må du pokker meg få ut finger'n!

Jeg tolker det dithen at hun er singel for øyeblikket. Da er det ingen tid å miste, for hun sitter nok ikke og bare venter på deg. Såe.... det er altså bare du som kan gjøre noe her.

Hun liker litt tøffe gutter, sier du. Vel, da skal du ihvertfall ikke ringe, men snakke med henne ansikt til ansikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...