AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Jeg var til tannlegen for ca et år siden. Hadde ikke hull. Jeg bruker tanntråd noen ganger i uka. Men i det siste har jeg merket en veldig vond lukt og smak når jeg har brukt tanntråden mellom noen jeksler bak. Har nå brukt tanntråd etter hvert måltid etter par dager, men den vonde lukten og smaken blir ikke borte. Er det hull? Jeg pusser tennene godt to ganger pr. dag. Men må vel kanskje også bruke tannskyllemiddel. Noen som har råd for hvordan jeg skal få bort denne ekle lukten og smaken? Anonymous poster hash: 68fc9...5ce 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Hvis det er et år siden sist du var hos tannlegen er det på tide med et nytt besøk. Det kan godt være et hull eller begynnelsen til et. Samtidig kan du bestille innkalling med 12 mnds mellomrom, det gjør jeg og det er veldig kjekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.