Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hyler høyt når jeg kommer. Prøver jeg å dempe meg, så spenner jeg meg så mye at jeg enten ikke kommer i det hele tatt, eller jeg får smerter i rygg, nakke og hode i 2- 3 dager etter. Jeg bor i rekkehus, og tenker på at naboer hører oss. Jeg har ved et par anledninger fått hint om at det kommer lyder.. Det er slik at jeg skulle ønske det fantes en "mute" jeg kunne sette på munnen min når orgasmen nærmer seg. Jeg har søkt på nettet, men ikke funnet noe. Det beste jeg vet er å være hos ham. Nærmeste nabo er på andre siden av veien. Men jeg har barn, og da blir det til at vi oftest er hos meg. Er det noen her som har tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396298-h%C3%B8ye-orgasmelyder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hyler høyt når jeg kommer. Prøver jeg å dempe meg, så spenner jeg meg så mye at jeg enten ikke kommer i det hele tatt, eller jeg får smerter i rygg, nakke og hode i 2- 3 dager etter. Jeg bor i rekkehus, og tenker på at naboer hører oss. Jeg har ved et par anledninger fått hint om at det kommer lyder.. Det er slik at jeg skulle ønske det fantes en "mute" jeg kunne sette på munnen min når orgasmen nærmer seg. Jeg har søkt på nettet, men ikke funnet noe. Det beste jeg vet er å være hos ham. Nærmeste nabo er på andre siden av veien. Men jeg har barn, og da blir det til at vi oftest er hos meg. Er det noen her som har tips?

Legg en pute over munnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...