Gå til innhold

Denne forbanna magen altså!

Anbefalte innlegg

Vil jo aldri fungere som den skal!

Jeg blir gal, jeg har utviklet angst av alt dette magetullet, og jeg er så redd for at dette har ødelagt meg helt. Jeg er bare 21 år og ønsker bare å komme tilbake i jobb igjen og komme meg ut av depresjonen og angsten.. Dette er så trasig..

Magen vil ikke fungere. Jeg kan ikke spise eller drikke hva jeg vil lenger, jeg er mye kvalm. Jeg blir kvalm etter matinntak med en "hul" følelse etterpå, og jeg blir til og med kvalm av å sitte fremover, altså når det blir bøy på magen. 

Hvordan i all verden skal dette være logisk? 

Jeg er så lei .. Imorrest våknet jeg med selvmordstanker, det eneste som holder meg bort fra å gjøre noe med det er de som er glade i meg, jeg vil ikke påføre dem den smerten. Jeg må holde ut for dem..

Det har gått for mange måneder nå, jeg er henvist til gastroskopi som jeg venter på, og frykten for at de ikke skal finne noe er der.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg vil bare leve .. 

Anonymous poster hash: 376f0...ab4
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396312-denne-forbanna-magen-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det høres ikke godt ut. Godt du skal til gastroskopi. Pass på at de sjekker deg for cøliaki mens de først er nede i magen. Finner de ikke noe kan det feks være matintoleranse som "vanlige" leger ikke finner.

Anonymous poster hash: fa3a4...e22

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...