Gå til innhold

kjæresten min er på datingside

utro/trofast  

4 stemmer

1. 1. Er han utro?

• Ja
      3
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Kjæresten og jeg har vært sammen i snart to år. Vi bor med en knapp times kjøreavstand og har barn begge to. Derfor sees vi kun annenhver helg/annenhver uke. Vi har hatt noen diskusjoner men har bevart gnisten og det er god kjemi og tiltrekning mellom oss. Følte vel at alt var perfekt....Helt til ei singel venninne hadde sett han på en datingside. Han er pålogget i flere timer hver kveld de ukene vi ikke sees. jeg tror han er ute etter bekreftelse. Han er jo en attraktiv og kjekk mann. Jeg synes det er trist at det ikke er nok med bekreftelse fra meg. Det kan jo også hende at han er sammen med meg i påvente av noen bedre... Han tar sterkt avstand fra flørte med andre når man er i et forhold har han sagt til meg. Han sier at den eneste man lurer er seg selv. Han snakker også negativt om bekjente som er utro. Jeg forstår ikke hvorfor han er på datesider og synes det er sårende. Mistet interessen for han. Hvis han bare er der fordi han elsker oppmerksomhet fra jenter så vel, det er vel ikke ulovlig, men stusselig synes jeg. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: e65ca...2e3
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396316-kj%C3%A6resten-min-er-p%C3%A5-datingside/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vel nesten ta det opp med ham og se hvordan han reagerer når du sier at du vet han er på datingsider når han ikke er hos deg. Din venninne er 100% sikker på at det er ham?

Ja han har bilde av seg selv, ingen tvil om at det er han.

Ta det opp med han. Men gjør det face to face så du ser reaksjonen hans. Start med å stille han spørsmål - ikke si noe slikt som "jeg vet at du er på en datingsside

Men hvordan skal jeg ta det opp? Og hvordan skal jeg vurdere svaret, det kan jo hende at han finner på en unnskyldning eller en løgn, så hvordan finne ut sannheten?

Annonse

Auda. Jeg kan ikke se noen andre fornuftige grunner til å fortsette å ha profil på et slikt sted enn at han fortsatt er på utkikk etter noe mer interessant eller ønsker å holde enkelte kontakter der inne gående på gress. Er han på Facebook? Hvis han kun var ute etter å fortsette vennskap med folk fra datingsiden kunne han jo bare fått dem med over dit, og vips hadde det hele sett mye penere ut. Det at han ikke velger å gjøre det kan tyde på at han ikke vil at de skal vite at han har kjæreste. Tid for en prat, tror jeg.

Hehe, ja kanskje jeg rett og slett skal opprette en egen profil, og hvis han ser meg der så sier jeg bare takk for sist, hyggelig å treffe kjente her ;-) Får se om han synes det er like greit at jeg er der inne da.

Hehe, ja kanskje jeg rett og slett skal opprette en egen profil, og hvis han ser meg der så sier jeg bare takk for sist, hyggelig å treffe kjente her ;-) Får se om han synes det er like greit at jeg er der inne da.

Jeg ville ikke gjort det sånn, iallefall om du har lyst til å formidle tydelig at dette ikke føles ok. Jeg ville kort og gått tatt den voksne kjipe prate-varianten, og spurt hvorfor han har en profil på dateingsider. Hva ønsker han å oppnå med proilfen, hvor mange har han kontakt med, og hvorfor har han ikke fortalt dette til deg tidligere etc. Jeg ville dessuten sagt at dette føles utrygt på en tydelig måte. Ikke no mot-spill med andre ord.

Enig med Kaiya - dropp dette tullet og prat med ham, ansikt til ansikt og spør hvorfor han fremdeles er aktiv på en datingside. Ikke gi ham noen mistanker i forkant så han rekker å finne på en unnskyldning og ikke på noen måte finn deg i om han prøver å legge skylden over på deg.

Kjæresten og jeg har vært sammen i snart to år. Vi bor med en knapp times kjøreavstand og har barn begge to. Derfor sees vi kun annenhver helg/annenhver uke. Vi har hatt noen diskusjoner men har bevart gnisten og det er god kjemi og tiltrekning mellom oss. Følte vel at alt var perfekt....Helt til ei singel venninne hadde sett han på en datingside. Han er pålogget i flere timer hver kveld de ukene vi ikke sees. jeg tror han er ute etter bekreftelse. Han er jo en attraktiv og kjekk mann. Jeg synes det er trist at det ikke er nok med bekreftelse fra meg. Det kan jo også hende at han er sammen med meg i påvente av noen bedre... Han tar sterkt avstand fra flørte med andre når man er i et forhold har han sagt til meg. Han sier at den eneste man lurer er seg selv. Han snakker også negativt om bekjente som er utro. Jeg forstår ikke hvorfor han er på datesider og synes det er sårende. Mistet interessen for han. Hvis han bare er der fordi han elsker oppmerksomhet fra jenter så vel, det er vel ikke ulovlig, men stusselig synes jeg. Hva tenker dere?

Hei!

Dere har vel ikke et så godt forhold da, siden han syns å lengte etter noen annen.

Et hvert menneske som opplever klager og anklager vil lengte etter fred og ro..

Bedre det skjer etter to år enn etter flere.

Det er slik at en del ektefeller tror de gjør alt rett, at de er så pliktoppfyllende og flinke og gode,, noe de er... men når man opplever deres egen-tilfredshet, med påfølgende anklager :-( slukner noe inni en :-( 

Og er man normal, lengter man etter den ene som bare er som en selv, dvs som man feks kan holde en hyggelig samtale med, samt kommunisere saklig med over lang tid, og kjemisk fritt for løgn og usakligheter og overdrivelser, sagt i unnskyldningenes navn " Ååå jeg er et følelsemenneske, jeg mente likevel ikke det jeg sa ". Vel her er responsen :-( og den er mer irritert enn som så.

Jeg vet jo ikke hva som er din venns grunn, men jeg tror, lengsel, og det forstår jeg.

For min del lengsel etter fornuft og rasjonalitet og logikk.

Ulv i fåreklær. Slike menn sier det de tror du vil høre og er eksperter i å lyve. Hva med en liten test... lokk ham i en felle. Få hun venninnen din til å ta kontakt med han på den siden. Ikke mase om treff først, men snakke om hvordan det går osv... etter hvert som de får tonen så kan hun sjekke hvor langt han vil gå...

Spørsmålet er om du tåler sannheten.

Annonse

Enig med Kaiya - dropp dette tullet og prat med ham, ansikt til ansikt og spør hvorfor han fremdeles er aktiv på en datingside. Ikke gi ham noen mistanker i forkant så han rekker å finne på en unnskyldning og ikke på noen måte finn deg i om han prøver å legge skylden over på deg.

Jeg tenkte på det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...