laban Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Krangler du med deg selv i denne tråden? Hvis du ser på alle innlegg som har underskriften "Anonymous poster hash: 2c5c4...3b4", så ser du at svaret er nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Krangler du med deg selv i denne tråden? Ikke dum deg ennå mer ut nå. Anonymous poster hash: 2c5c4...3b4 0 Siter
fineline Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Ikke dum deg ennå mer ut nå. Anonymous poster hash: 2c5c4...3b4 Har du tv? Du kan prøve å krangle med den og se hvordan det går. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Krangler du med deg selv i denne tråden? Det er du selv, som krangler med deg selv i denne tråden. det er lett å se av måten du setter punktum på. Anonymous poster hash: c0e0d...e54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Det er du selv, som krangler med deg selv i denne tråden. Hehe, akkurat det er helt åpenbart for alle. Anonymous poster hash: 2c5c4...3b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Har du tv? Du kan prøve å krangle med den og se hvordan det går. Nå syntes jeg du skal gi deg med tåpelige bortforklaringer. Anonymous poster hash: 2c5c4...3b4 0 Siter
fineline Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Nå syntes jeg du skal gi deg med tåpelige bortforklaringer. Anonymous poster hash: 2c5c4...3b4 Det var da merkelig tolkning av et lite spørsmål om du hadde tv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Det var da merkelig tolkning av et lite spørsmål om du hadde tv. Kranglehumøret er på topp i kveld, ser jeg! Anonymous poster hash: c0e0d...e54 0 Siter
cilie Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Nei takk aldri i livet. For det første har jeg sannsynligvis feber nå og må vente til den er over, for det andre synes jeg det er kjedelig å gå tur, for det tredje kommer jeg ikke til å ha tid til det når jeg må på jobb igjen og til syvende og sist lar jeg ingen beordre meg til å gå en times tur hver uke, dag eller måned. Mine nærmeste ville aldri drømt om å snakke sånn til meg. Ser du ikke selv hvor uforskammet du er og hvor lite sannsynlig det er at dette hjelper? Anonymous poster hash: 24ced...648 Du kan ikke regne med å kun få "syputerunderarmene-svar" her. Er du fysisk syk, så må du selvsagt bli frisk først. Er du svært deprimert, bør du selvfølgelig begynne hos fastlegen. Jeg tror faktisk en tur hver dag kan gjøre dagen bittelitt bedre! Hva foreslår du selv da? 0 Siter
ekte nick Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Det at man lett blir aggressiv og tolker ting i verste mening, er nokså vanlig ved depresjon. Slik skyver man også fra seg andre mennesker. Antakelig er det det som også skjer over her. Jeg har vondt av deg fordi du er deprimert. Har du noen å snakke med, eller en god terapeut? Har du prøvd medisiner? Vil du fortelle oss mer om hvilken livssituasjon du er i, eller hvilke endringer som du nevner kommer til å skje om en tid? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Det var da merkelig tolkning av et lite spørsmål om du hadde tv. Ikke ro deg helt bort i tåkeheimen nå. Anonymous poster hash: 2c5c4...3b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 Skrevet 30. desember 2013 Du kan ikke regne med å kun få "syputerunderarmene-svar" her. Er du fysisk syk, så må du selvsagt bli frisk først. Er du svært deprimert, bør du selvfølgelig begynne hos fastlegen. Jeg tror faktisk en tur hver dag kan gjøre dagen bittelitt bedre! Hva foreslår du selv da? Jeg er i en annen form nå enn da jeg skrev innlegget. Jeg er overrasket over at du måtte skrive med store bokstaver til et deprimert menneske som i tillegg er fysisk syk at en times tur hver eneste dag er det konkrete å gjøre. "Ta deg sammen" rådene fungerer dårlig mot depresjon. Under normale omstendigheter hadde jeg oversett kommentaren din og latt være å svare. Jeg føler ikke behov i øyeblikket for å legge ut om mine sykdommer, men da jeg skrev først hadde jeg behov for noen som "lyttet". Anonymous poster hash: 24ced...648 0 Siter
cilie Skrevet 30. desember 2013 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er i en annen form nå enn da jeg skrev innlegget. Jeg er overrasket over at du måtte skrive med store bokstaver til et deprimert menneske som i tillegg er fysisk syk at en times tur hver eneste dag er det konkrete å gjøre. "Ta deg sammen" rådene fungerer dårlig mot depresjon. Under normale omstendigheter hadde jeg oversett kommentaren din og latt være å svare. Jeg føler ikke behov i øyeblikket for å legge ut om mine sykdommer, men da jeg skrev først hadde jeg behov for noen som "lyttet". Anonymous poster hash: 24ced...648 Jeg leste ikke at du ikke er i form til å gå, ei heller var de store bokstavene i hver ment som provokasjon, dog som motivasjon. Fysisk aktivitet er foreløpig det eneste jeg har merket fungerer på depressive perioder, som jeg samtidig kan gjøre hvor som helst, når som helst og uten andre involvert. Håper formen din blir bedre ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.