Gå til innhold

Når en abort koster for mye

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

43

• mariaflyfly

13

• Babette

8

• Kayia

8

Ja enig i det. Men det kan være et dilemma: Gode og gjennomtenkte svar/mye oppmerksomhet - eller total anonymitet. Nå må jeg også skyte inn at altfor mange ser ut til å glemme at det er mange som bare leser og aldri skriver her. Så hvem som "er" her vet vi lite om.

Viktig å huske på generelt sett.

Samtidig må jeg si for egen del at en av de viktigste grunnene for meg å være anonym de få gangene jeg er det, er at dersom jeg gjenkjennes av "tilfeldige" vil jeg ikke at vedkommende innlegg skal knyttes til min profil. Greit nok om X skjønner at det anonyme innlegget er mitt - verre om X da skjønner at jeg er morsan. :)

Ja enig i det. Men det kan være et dilemma: Gode og gjennomtenkte svar/mye oppmerksomhet - eller total anonymitet. Nå må jeg også skyte inn at altfor mange ser ut til å glemme at det er mange som bare leser og aldri skriver her. Så hvem som "er" her vet vi lite om.

Jeg er enig med deg i dette, og poster en svært skjelden gang anonymt selv når gjenkjennelsesfaren er stor. Dette skjer ikke ofte, fordi jeg som regel tar de private og intime dilemma med venninner utenfor dol hehe ;) DOL er mer en menings- og diskusjonsarena for meg, jeg er ikke personlig men ikke særlig privat. Om noen skulle finne ut hvem jeg er her inne tror jeg ikke de skal ha grunnlag for å føle de "vet" noe mer intrikat om meg enn det man kan gjøre via et facebookvennskap med meg ;) 

Håper du har forandret på alder, studie og bostedsland på datteren din, for det er egentlig ikke vanskelig å kjenne igjen folk når en har nok opplysninger. Det vil være et begrenset antall norske kvinner på 22 år som studerer medisin i Danmark,  men er hjemme på ekstrajobb akkurat nå, som har skilte foreldre der mor jobber deltid.....

Anonymous poster hash: 8df74...a78

Jeg er enig. Hvis dette er ekte opplysninger, så synes jeg det er lite okay i forhold til datteren. Håper det er anonymisert. Jeg anonymiserer alltid veldig når jeg legger ut opplysninger i en sak, enten det gjelder meg selv eller andre. Endrer faktiske (men uvesentlige) opplysninger for at ingen venner/familiie skal kkunne gjenkjenne personen.

Det er utrolig viktig å være bevisst på dette på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...