Gå til innhold

Hva finne på av familieaktivitet for mange?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal samles et par timer, både med barn, tanter og besteforeldre. Opprinnelig hadde vi tenkt å dra på kanefart med hest, men været setter en stopper for dette. Vi hadde rett og slett lyst til å gjøre en aktivitet sammen (som ikke krever spesielt mye dypsindig snakking og sånt).

Har noen noen idé?

Anonymous poster hash: 14a8f...a5f

Fortsetter under...

Hm, noen tanker i forbifarten her hvor tåka henger i bakken og det regner sidelengs: Hva med et godt gammeldags brettspill a la "Fantasi" eller "Trivial Pursuit"? Det slår sjelden feil hos oss når familiemedlemmer av ulik årgang møtes  :D

Ikke et eneste innspill til denne tråden? Vil gjerne ha ideer. Hilsen trådstarter. Anonymous poster hash: 14a8f...a5f

Hei!

Megazone, det er gøy for alle aldre.

Man kan skyte med laser, eller paintbol , laser ltror jeg de fleste liker.

Ellers har teknisk museum egne aktiviteter og guideturer for grupper, da får man prøve mye :-)

Feks reddningstrømpa mørkerommet og annet interessant.

AnonymBruker

Sikkert gøy for mange. Men vår bestemor skal også være med, og hun vil helt soleklart ikke kunne være med på noe sånt (hun er ganske kresen og gammeldags, og skyting og sånn syns hun er verste sort).

Megazone, det er gøy for alle aldre.

Man kan skyte med laser, eller paintbol , laser ltror jeg de fleste liker.

Hei!

Man kan få omvisning på museer.

Kunst eller tekniske, eller feks kino :-)

Jeg foretrekker kino som sosial aktivitet, museum liker jeg best alene.

Bowling liker jeg også, men det bråker fælt der, men jeg har ørepropper.

Annonse

Siden det egentlig skulle vært kanefart og du nå har opplyst at det gjelder Oslo: Jeg tror gårdene i Maridalen arrangerer hestetur-opplevelser også når det ikke er snø. Sjekk ut hva de kan tilby.

www.sorbraten.no

www.haugergaard.no

Hvis barna er store nok, kan omvisning i NRK være noe for de fleste aldersgrupper, hvis ikke "alle" har vært der før. Men da må dere forholde dere til åpningstider osv. Det er ikke lagt ut liste for 2014 ennå:

http://nrkaktivum.no/åpningstider-nrk-marienlyst

Vi skal samles et par timer, både med barn, tanter og besteforeldre. Opprinnelig hadde vi tenkt å dra på kanefart med hest, men været setter en stopper for dette. Vi hadde rett og slett lyst til å gjøre en aktivitet sammen (som ikke krever spesielt mye dypsindig snakking og sånt).

Har noen noen idé?

Jeg har vært på "kanefart" også i snøfattige vintere; det brukes bare kjerre med jul i stedet for meier. Kontakt f.eks. en av gårdene Maridalen (tror jeg var fra Schwerwen gård).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...