AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Burde vi ta ut cash eller kan vi like godt bruke visakortet på shopping i London? Koster det en formue for hver gang jeg drar kortet tro? Burde vel ta ut noe til t-bane, is, brus ol... ) Men til vanlig shopping, hva lønner seg? Er det "vanlige" minibanker der som jeg kan bruke mitt kort i? Jeg er såååå lite vant med og reise, hehe:) Anonymous poster hash: 0dd88...f5e 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Ta ut litt cash på flyplassen, bruk visa ellers. Kjøp kort til tube'n, dette kan du også betale med visa. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Jeg tar ut litt cash på flyplassen før jeg drar, ellers bruker jeg kort eller at jeg tar ut penger i en minibank der jeg er. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2014 Skrevet 5. januar 2014 Vi har pleid å kjøpe litt kontanter før vi drar, evt. ta ut i en minibank på flyplassen, ellers bruker jeg visa-kortet i butikker eller tar ut i en minibank i London, går helt fint. 0 Siter
fineline Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Det er som regel billigere å bruke kort når man handler enn å ta ut i minibank, foruten hvor mye enklere det er. Litt cash ville jeg alltid hatt for småtteri. Det blir for dumt å kjøpe en liten sjokolade og betale med kort, og enkelte steder tar ikke kort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.