Madelenemie Skrevet 5. januar 2014 Skrevet 5. januar 2014 Hei! Jeg skal lage kalkunskinke og lurer på om man kan servere denne med bernaisesaus? Eller hollandeise, om det er bedre. Glad for råd. Jeg så ikke før nå at det er kalkunskinke, har aldri lagd det. 0 Siter
Kitina Skrevet 5. januar 2014 Skrevet 5. januar 2014 Hollandaise er vel til fisk så vidt jeg vet. Ville satset på bernaise. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. januar 2014 Skrevet 5. januar 2014 Hei! Jeg skal lage kalkunskinke og lurer på om man kan servere denne med bernaisesaus? Eller hollandeise, om det er bedre. Glad for råd. Jeg så ikke før nå at det er kalkunskinke, har aldri lagd det. Bernaise! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Skrevet 5. januar 2014 Hollandaise er vel til fisk så vidt jeg vet. Ville satset på bernaise. Hei! Ok nå lagde jeg hollandeise fordi svar kom litt sent, men da vet jeg. Jeg googlet det og fant hollandeise til kaklunskinke, men min mann syns det var en dårlig ide, så jeg skal lage soppsaus. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Skrevet 5. januar 2014 Bernaise! Hei! Ok takk da vet jeg til en annen gang:-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. januar 2014 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hei! Ok takk da vet jeg til en annen gang:-) Soppsaus er lekkert det, egentlig bedre enn bernaise som kan bli litt vel fett. Endret 5. januar 2014 av slabbedask 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.