Gå til innhold

Tror dere det blir noe snø i år, Oslo-området?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Statistisk sett er januar og februar kaldere enn desember i dette området. Så det er ikke sånn at mildvær i jula automatisk gir en helgrønn vinter. Og det har jo ikke manglet på nedbør, så det er fremdeles muligheter.

Men det blir jo bare gjetning. Jeg vil gjerne ha skiføre, men ikke altfor mye trafikkaos, så jeg er litt ambivalent...

Men det blir jo bare gjetning. Jeg vil gjerne ha skiføre, men ikke altfor mye trafikkaos, så jeg er litt ambivalent...

Litt samme her, liker snø i hagen og rundt hjemmet, bare ikke altfor mye i innkjørselen! ;) Og i skogen og på fjellet, selvsagt. Men den kan gjerne holde seg unna veiene og bysentrum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...