AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 Skrevet 5. januar 2014 . Anonymous poster hash: e113d...b7c 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. januar 2014 Skrevet 5. januar 2014 Skal banne på at det kommer snø i løpet av januar. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Selvsagt kommer det snø! Innen et par uker har vi både flere kuldegrader og mer snø enn vi synes vi egentlig trenger, tenker jeg. Og jeg liker snø! 0 Siter
laban Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Statistisk sett er januar og februar kaldere enn desember i dette området. Så det er ikke sånn at mildvær i jula automatisk gir en helgrønn vinter. Og det har jo ikke manglet på nedbør, så det er fremdeles muligheter.Men det blir jo bare gjetning. Jeg vil gjerne ha skiføre, men ikke altfor mye trafikkaos, så jeg er litt ambivalent... 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Men det blir jo bare gjetning. Jeg vil gjerne ha skiføre, men ikke altfor mye trafikkaos, så jeg er litt ambivalent... Litt samme her, liker snø i hagen og rundt hjemmet, bare ikke altfor mye i innkjørselen! Og i skogen og på fjellet, selvsagt. Men den kan gjerne holde seg unna veiene og bysentrum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.