merterje Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har tatt influensavaksinen 2 ganger. I 2012 fikk jeg krystallsyken av den, og i fjor fikk jeg en voldsom magesyke m.m. så det blir aldri til at jeg tar influensavaksinen igjen. Jeg er interessert i å vite om det er andre som har hatt noe lignende eller andre bivirkninger ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Hvis du leser dagens nyheter så skyldes det nok at du har for høyt kolesterolnivå i kroppen.... PS, det er veldig viktig at du er 100 % frisk når du tar den, hvis du allerede er smittet av noe og det ikke helt har brutt ut ennå, vil immunforsvaret ditt være svekket, og du kan bli syk av vaksinen. Det kan også tenkes at du er allergisk mot noen av virkestoffene i vaksinen, det er visstnok eggehvite i noen har jeg hørt... og kvikksølv.... du kan google de ulike vaksinetypene ang. virkestoffer og innhold og be lege sjekke om du er allergisk evnt. Det kan etter all sannsynlighet være tilfeldigheter at du ble syk, at det ikke var vaksinen... Anonymous poster hash: e68ea...70a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Rettelse: Testosteronnivå i kroppen Her var det autokorrektur.... Det var en sak på nyhetene i dag om hvorfor menn alltid var så syke når de først ble syke, men nå viser forskning at det skyldes høyt testosteronnivå som gjør at de ble lettere dårlig av vaksine, at vaksine virker dårlig, at de blir voldsomt syke når de blir syke...... trolig pga urmenneskenes gener, da menn måtte jakte og var utsatt for mange sår, da kunne de ikke ha for sterkt immunforsvar med tanke på fare for å blø seg ihjel. Anonymous poster hash: e68ea...70a 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Det var en sak på nyhetene i dag om hvorfor menn alltid var så syke når de først ble syke, men nå viser forskning at det skyldes høyt testosteronnivå som gjør at de ble lettere dårlig av vaksine, at vaksine virker dårlig, at de blir voldsomt syke når de blir syke...... trolig pga urmenneskenes gener, da menn måtte jakte og var utsatt for mange sår, da kunne de ikke ha for sterkt immunforsvar med tanke på fare for å blø seg ihjel.Anonymous poster hash: e68ea...70a Noe sier meg at en mann står bak denne forskningen 0 Siter
merterje Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Skrevet 7. januar 2014 Kolestrolet og immunforsvaret mitt er i orden, men vet ikke om testosteronnivået. Men vet heller ikke hvordan en kan teste testosteronnivå ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.